Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan spille noen kamper om et par minutter. Må nesten ta noen fler Wis :p

Ja, vi må få tatt noen flere. Jeg er kanskje den eneste FIFA-spilleren her på forumet som bare klarer å spille bra mot deg/tc og andre gode på forumet, og taper mot alle i supercupen og randoms.

Angående spillavtaler i denne tråden så er jeg enig med de som synes vi bør ha det her, det var slik det var med 09. I den andre tråden får man aldri svar og den tråden blir nedstøvet hvis man ikke kan bruke den til å avtale kamper.

@Solaar: Sendt deg PM nå :)

Lenke til kommentar

Har selv spilt mye med Frankrike i det siste, men det mest for å få til spillet med de under Super-Cupene.

Har startet litt med Juventus. Herlig lag faktisk. Venstresida med Molinaro (90 aks) og Giovinco (+90 aks) blir det fort svidd av. Sterk spiss i Amauri (eventuelt Iaquinta) og en ganske rask rett frem-spiss i Del Piero fungerer utmerket. I tillegg har man Diego på midten med Melo som utfyller hverandre bra. Ikke minst, to bauter med Chiellini og Buffon. :grin:

Lenke til kommentar

Chelsea er de vanskeligste å spille mot i mine øyne. Barcelona tar andre plassen og Real Madrid tar 3.

Chelsea i stor grad pga. Drogba/Anelka/Lampard, Barcelona har en komplett ellever og Real Madrid har Kaka/Ronaldo/Benzema(++)

Selv spiller jeg med Roma for tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Real M\Barca har jeg spilt så fuckings mye i mot at jeg mer eller mindre ''kan'' de to laga, og vet hvilken taktik som skal til for å slå de.

Fått sansen for Le Mans jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...