Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke bare bruke denne tråden til spilling også? Det er jo ikke alltid det blir så mye snakk i denne tråden ellers, og da kan det være greit med spillavtaler og utlegging om kampene i denne tråden også. Tipper det er en stor del folk som følger aktivt med her, enn i "vennetråden".

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

Ja, og hvorfor er det sånn tror du, jo fordi ingen GIDDER å dra ræva si over i den andre tråden, de poster KUN her, og ingen sier ifra.

Nå sier eg ifra...Buzz off da. Ufattelig crap å lese side opp og side ned med " noen som er med nå" legg meg til da så tar vi noen kamper" kommer du" "er påvei" osv osv.

Men for all del...viss folk ikke gidder så. :roll:

Lenke til kommentar

Haha.

Men jeg er enig med Lunatic, ikke la dette bli en spille-tråd. Jeg gidder ihvertfall ikke å ha den i "mine tråder" hvis det er side opp og side ned med "noen som er med å spille?".

Foretrekker heller at vi bruker denne tråden til å syte og klage over bugs.

Forøvrig, så leste jeg at World Cup 2010 er på vei. De skal der ha gjort over 100 forbedringer, blant annet noe med keeperen som gjør at det blir lettere å chippe over? Hva er det de holder på med hos EA, er de hektet på crack cocain?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...