Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Det som er irriterende er keeper som bestemmer seg for å være ute på straffefeltet sånnn at det bare er å chippe over, h/v backer som opphever offside og forsvarspillere som bestemmer seg for å løpe fremover når man spiller en stikkball i bakrom. Det er irriterende det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er derfor jeg ikke spiller 1v1. På klubbspill kan jeg la anyen få gjennomgå hver gang noe slikt skjer :p

Fra spøk til revolver så irriterer jeg meg grenseløs over keeper i 1v1-situasjoner. Altfor ofte havner han på halvdistanse. Skulle vært en knapp som gjorde at han rygget (feks L2 + trekant). Går an å chippe over keeper i nesten alle situasjoner. Latterlig.

Lenke til kommentar

Dere må slutte å late som om det der aldri skjer. Jeg scoret senest et sånt mål igjen på vors på lørdagen. Det komiske er at jeg sa "se nå!" og påfølgende "innlegg" gikk i fin bue rett inn. Det er vel min 15. eller 16. scoring på den måten og det er OVERHODET ikke vanskelig. Bare å prøve, skjer i tide og utide.

Lenke til kommentar

1. Vær ca. 40 meter unna mål.

2. Ikke vær midt på banen, hold deg enten på høyre eller venstre side av banen. Helst ved sidelinja også.

3. Prøv på en tversoverpasning til motsatt side. Gi pasningen litt kraft, den må greie å gå 40 meter.

4. Etter å ha slått pasningen, bruker du sticken slik at den peker mot mål.

5. Keeperen står som regel 5-6 meter utenfor mål. Er du heldig, havner ballen i mål bak han.

6. Prøv 1-5 igjen helt til du lykkes.

Lenke til kommentar
På 09 var det mye bedre, da sto keeper på strek helt til du trykket/holdt inne på y/trekant. Følte jeg hadde mye mer kontroll,

Det gjorde han jo ikke.

Om han ikke sto på strek så var det i alle fall mye bedre enn sånn det er nå. Nå kan du chippe vær gang du kommet igjenom, mens på 09 gikk det lengre tid mellom hver gang. Lenge siden jeg har spilt 09, men mer å huske at dobbel tap på y/trekant gjorde at keeper gikk inn i mål igjen også. På 10 stopper han bare opp.

Lenke til kommentar

Det jeg pleier å gjøre er:

1. Løpe omtrent 10 meter inn på motstanderens banehalvdel på en av kantene.

2. Gjør en 90 grader MIDT inn mot banen.

3. Løp eller gå, spiller ingen rolle.

4. Når du har kommet en 5-6-7 meter inn mot banen fra sidelinjen så holder du inne L1 + firkant (aldri prøvd uten L1, men jeg har scoret en del ganger sånn) FULL spiker (maks rødt) og prøver å vinkle pasningen litt mer mot mål enn inn mot banen. Litt vanskelig å forklare.

Se tegning!!!! :]

post-16476-1264450536_thumb.jpg

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...