Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som irriterer meg når det gjelde dommerene, er at de er alt for varierende på dømmingen. Noen ganger kan man være så vidt bort i motstanderen, så får dem frispark. Å andre ganger, kan man dytte motstanderen vekk fra ballen, uten å være intressert i å ta ballen først..

Også når spillere varierer sentre kraften.. Kanskje det er eg som gjør noe feil. Men litt rart når man tar stikk pasning bak forsvart inne i 16 meteren, så holder man inne litt for at den skal bli kraftig nokk, men da er det så vidt ballen går fremmover. Og når man skal ta ein kort sentring, så skyter ballen fart. Men dette skjer ikke hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Noe som irriterer meg når det gjelde dommerene, er at de er alt for varierende på dømmingen. Noen ganger kan man være så vidt bort i motstanderen, så får dem frispark. Å andre ganger, kan man dytte motstanderen vekk fra ballen, uten å være intressert i å ta ballen først..

Det er jo det som er bra. Dommere er jo varierende i dømming IRL, ergo skal de være det i FIFA.

Skuffende få på head-to-head som vil spille LL igrunn, finnes det egen Lounge for det? KL går jo greit det å. ^^

Lenke til kommentar

Kan man ikke kvalifisere klubben sin til championsleauge eller andre ligaer på karrieremodus?

Har akkuart blitt ferdig med å "runde" sesong 1 med det laget jeg har valgt(Tippeligaen) og når jeg var ferdig så sto det mellom tipp og irlandleauge. Hivs det går han, når er det man kan kvalifisere seg til det?

Og hva er forskjellen mellom karriere- Be A Pro- Turnerings- Loungemodus?

Edit: Kan man etterhvert ta over klubber so Manchester, real osv??

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Kan man ikke kvalifisere klubben sin til championsleauge eller andre ligaer på karrieremodus?

Har akkuart blitt ferdig med å "runde" sesong 1 med det laget jeg har valgt(Tippeligaen) og når jeg var ferdig så sto det mellom tipp og irlandleauge. Hivs det går han, når er det man kan kvalifisere seg til det?

Ingen som veit om man kan kvalifisere seg til championsleauge? Eller er det kanskje ikke det på karrieremodus?!!!

Lenke til kommentar

Ingen som veit om man kan kvalifisere seg til championsleauge? Eller er det kanskje ikke det på karrieremodus?!!!

Går ikke an fra tippeligaen.

Lenke til kommentar

Finnes det noen måte å komme med tips til forbedringer til EA, slik som man gjør på fmnorge og videre til Sigames? Er en del irritasjonsmomenter de burde få ordnet.

Tipper jeg ikke er den eneste som sparker bort ballen mens du presser på X. Finnes det noe mer irriterende? Man er redd for å presse, fordi det er flaks om du er først på ballen eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...