Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er flere måter å selv sende spillere på løp. En av dem innebærer at du trykker L1/Lb. Du kan trykke L1/Lb når du har ballen og fører fremover, så vil en av spillerne rundt deg gå på løp. Alternativt kan du holde L1/LB mens du sentrer med X/A, da vil spilleren som slår pasningen gå på løp.

I tillegg har du mulighet til å sende motsatt ving på løp ved å bruke PAD, men innstillinger der varierer etter hvordan du har satt opp kontrollen.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som synes taklingssystemet i Fifa10 er rævva?

Blir gang på gang tatt bakfra, faktisk fra alle bauger og kanter. Er jo bare å holde inne X så blir motspiller meid ned og det blir skjelden frispark. Synes dette er ganske latterlig og lite realistisk. Føler det eneste jeg gjør er å takle og unngå å bli taklet og så kontre.

Nei, må få prøvd pes, for dette var ikke gøy fotball.

Lenke til kommentar

Vel, nå har jeg bare spilt ca 15 - 20 kamper online, så det er nok litt anderledes mot ai.

Skal gi spillet litt mer tid når jeg får adapter til playstation slik at jeg kan bruke xboxkontrollen på ps3'en. Men nå har jeg kjøpt pes10 for 400, så frem til adapteret kommer blir det nok pes, dersom det ikke er rævva.

En annen ting jeg også finner litt rart, er hvor lett det er å spille seg forbi et ledd eller to. Samme hva lag du er og hvilken spiller du er, så finner du den fremste mannen din. Og da sitter jeg og lurer på hvorfor arsenal småspiller rundt om på banen for å bygge spillet og få det andre laget i ubalanse. Wenger burde vist dem fifa slik at de kunne se hvor enkelt det egentlig kan gjøres.

Men for å ta d positive: genialt med gratis online (en av grunnene til at jeg har gått over til ps3) og kommentatorene på engelsk og spesielt spansk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...