Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det med at folk ikke kan velge andre lag enn Barca/REal/Inter/Chelsea/Utd osv? En gang, en gang, har jeg spilt mot noen som også valgte et annet lag.

Jeg driter i om jeg taper når jeg spiller mot lag som det, men jeg skjønner ikke hvorfor alle klager så mye på folk som slutter midt i kampen - det å spille mot noen som spiller med disse lagene er jo like irriterende!

Lenke til kommentar

Spiller ofte med Villa og Tottenham online i tillegg til HSV og Hoffenheim, hadde til og med en periode der jeg spilte med Santos for å bruke Neymar, men når folk alltid velger Chelsea/Real Madrid er det kjedelig i lengden å måtte kjempe for en seier når du kan slå tilbake med samme kraft og vinne lett.

Lenke til kommentar

Flere som har det problemet at de blir disconnected hele tiden ved online-spilling?

Jeg har prøvd å spille sikkert 20-30 kamper online nå, og det går helt fint i starten. Men når kampklokka viser rundt 20-30 minutter begynner det å smålagge litt, før jeg blir disconnected, enten ved å ha "Lost connection to other player" eller ved å bli "Removed from session because you are not controlling your player".

Har prøvd port forwarding, og å sette PS3'en som DMZ, men foreløpig er det ingenting som funker.

Sitter forøvrig på et 6mbit internett, der PS3'en er koblet til trådløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...