Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være helt ærlig så skjønner jeg ikke begrepene her.

Jeg har lagd en pro (med game-face etc) for å spille i be a pro season. Etterhvert oppdaget jeg at det gikk ann å bruke han i andre moduser. Det jeg lurte på, som jeg tror jeg har fått svar på, er om det går ann å spesifikt forandre enkelte stats som f.eks fart ved å bruke s.k. exp. points. Så vidt jeg har forstått så går det ikke. Eneste måten å forandre ham (virtual pro'en) på er å klare bragder. Er det riktig?

Lenke til kommentar

Spiller fifa 10 på Ps3. Har spilt endel, men forsatt har eg ikje forstått kva eg må gjøre for at spillerene er med på ein kontring. Har taktikken som utral offansiv, men hjelper ikje mye. Berre den spilleren som har ballen går fremmover, resten går tilbake til sine posisjoner. SÅ når eg er ved mål ligger resten av laget bak meg! Spiller med Barcelona!

Er det ein knapp på kontrollen eg må bruke?

Lenke til kommentar
Bruker ikkje piltastene.. Er blitt vant med sticken. Berre irriterende når man spiller jevne kamper og man begynner å bli klam på hendene, da kan det være problem!

Er jo nettopp derfor jeg bruker piltastene. Huden blir nesten borte dersom man holder sticken hele tiden. :p

Lenke til kommentar
Dere bør tåle litt gnagsår på tommelen. Etter en stund blir huden hard også er problemet borte :)

Får man gnagsår av å spille så bør man begynne å bli litt herda altså.

MEN til de ømme små fingrene; dere får jo kjøpt sånt silikonsett til kontrollen. Både en fullt dekkende og to små trekk som man setter på stickene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...