Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Kan noen fortelle meg hvordan jeg slipper å spille mot folk som lever 8000km unna meg og har delay på 1-2sek når man spiller?

Ser ut til at de har bra ping i starten når man velger lag, men etterhvert i kampen blir det umulig!

Har spilt mot folk fra Peru, Brasil, USA, Mexico, Japan....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan noen fortelle meg hvordan jeg slipper å spille mot folk som lever 8000km unna meg og har delay på 1-2sek når man spiller?

Ser ut til at de har bra ping i starten når man velger lag, men etterhvert i kampen blir det umulig!

Behøver ikke akuratt være fordi de bor langt unna da, hvordan er din egen tilkobling feks?

Lenke til kommentar

Samme "problem" som Gotos. Det er rett og slett fordi matchmakingsystemet bare finner en random som er på samme nivå/level AKKURAT i det du søker match. Om du vil slippe å spille mot mikronesere, fijianere, bolivianere og stammeafrikanere så må du nesten gå inn og manuelt utfordre dem.

Tiltak, da er det bedre å bare disconnecte før de første 5min imo. så slipper du tapet.

Lenke til kommentar

Behøver ikke akuratt være fordi de bor langt unna da, hvordan er din egen tilkobling feks?

Jeg sjekker alltid hvem jeg har spilt mot hvis det lagger å da får man se nasjonaliteten dems. Regner med at det ikke er linja mi som er dårlig, sitter på 14mbit start boost og pinger BRA til alle land i Europa.

@ Latias: Orker ikke ikke å gå inn på loungene og prøve 20 ganger før man får en match.

Tror Bandidos-pelle sitt tips var best, quit før 5min har gått :)

Lenke til kommentar

Spiller Be A Pro nå, og en ting irriterer meg noe sinnsykt.

Når jeg har laget en spiss, hvorfor setter den dumme manageren meg som ving mange ganger da? Jeg scorer som fan som spiss, og ligger fint på match rating rundt 9, men når jeg blir satt som ving ligger jeg kun på rundt 7. Forbanna irriterende. Og vanskelig å bli kaptein hvis jeg ikke får bra match rating?

I tillegg må jeg si at det posisjonssystemet er forbanna irriterende, iallefall som ving. Skulle gått ann å slå det av.

Lenke til kommentar
Du blir satt som ving fordi du er bare 17 år(?) på spillet. Du er ikke spesielt god, heller og manageren vil heller bruke sin etablerte spiss i midten.

Greit nok, men om jeg knuser alle de andre spissene så forstår jeg fortsatt ikke logikken. Spiller på Fredrikstad FK så har ikke de største utfordrerne heller.

Lenke til kommentar
Åja, men er slik likevel. Er vel noe de har gjort for å få det mer realistisk. Når du blir kaptein kan du sette deg i midten ;)

Det skal bli herlig.

Ble reservere kaptein da - hva skal til for å bli kaptein? Bare få bra ratings og lignende?

Har du forresten noen tips til hva man bør satse på når det gjelder bruk av EXP. Jeg har laget han sinnsykt raskt, og sterk, med god balance og agility.

Det jeg ikke skjønner bruken med er det mentale, som posisjonering osv. Dette velger jeg jo selv, eller er det noe jeg har misforstått her nå?

Lenke til kommentar

For å bli kaptein må du bare fortsette, ja. Siden du allerede er reservekaptein er det ikke så alt for lenge til. Når det gjelder Xp: Til slutt vil du jo ha alt fullt, så det har egentlig ikke noe å si hvilken rekkefølge du tar det i, MEN det kan være lurt å ta på fart, avslutninger og dribling siden du er ving nå. Det er også lurt siden da blir du bedre på å score mål, ergo: du får mer xp og kan oppgradere andre ting.

Personlig gjorde jeg dette bare på 09. På 10 har jeg bare brukt min Viritual Pro når jeg har spilt Be a Pro.

Lenke til kommentar
For å bli kaptein må du bare fortsette, ja. Siden du allerede er reservekaptein er det ikke så alt for lenge til. Når det gjelder Xp: Til slutt vil du jo ha alt fullt, så det har egentlig ikke noe å si hvilken rekkefølge du tar det i, MEN det kan være lurt å ta på fart, avslutninger og dribling siden du er ving nå. Det er også lurt siden da blir du bedre på å score mål, ergo: du får mer xp og kan oppgradere andre ting.

Personlig gjorde jeg dette bare på 09. På 10 har jeg bare brukt min Viritual Pro når jeg har spilt Be a Pro.

Flott! Er så avhengig at jeg vil ta meg fri fra jobben :p

Viritual Pro? Det er personen du lager det? Sett det bli nenvnt mange steder.

Lenke til kommentar
Ja, det er skikkelig gøy. Du kan bruke proen din online, vanlige kamper, karrieremodus (manager mode) og i be a pro :) Den blir bedre med at du klarer ulike bragder. Mange gøye utfordringer.

Så man kan gjøre han bedre uten å spille i Be A Pro-modus også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...