Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte nettopp mot en som het xXSHANE1234xX. Han ledet 3-0 etter 75 minutter, latterlig ufortjent, men jeg responderte med en kvikk scoring og reduserte ytterligere til 2-3 i det 85. minutt. Da begynte han å være drittunge og prøvde å gjemme seg nedpå cornerflaggene, uansett hva man gjør for å komme nær så dytter mine spillere da ballen over linjen til corner/innkast... I det 90. minutt fikk jeg ballen på egen halvdel og spilte Zlatan alene med keeper. Var iskald og satte inn utligningen til 3-3. Så selvsagt ALLE REPLAYS, valgte uavgjort (orker ikke sånne idioter) og skrev en fin melding til ham på PSN hvor tilbakestående han er.

Life is good.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Noen som kan forklare meg hvorfor spillerne mine blir så sinnsykt fort slitne?

Har bare unge spillere, og Fitness Coach på 8/10. Brukt jævlig mye penger på trenere også, er tross alt Notts County.

Skal jo ikke være slik at man må bytte ut 6 spillere før 1. omgang er over, da alle er på oransje-nivå. Er jo helt latterlig.

Lenke til kommentar
prøv å veksle et par av spillerene på laget jevnt slik at noen alltid får hvile.

Ja, men da må jeg jo alltid ha en grei backup for å klare meg da. Trodde det skulle holde om spillerne hadde god stamina, og fitness coachen var bra. Da får jeg bare gå til ekstra innkjøp da :\ god damn.

Samebob: btw - det var ditt 1337 innlegg. *nerd* I know, men littegrann bitterann artig. Bare litt!

Lenke til kommentar

Vi hadde forøvrig greid ti seire på rad-trophyet for klubblag i dag dersom folk ikke hadde vært så utrolig feige at de droppet når vi scorte 1-0 før det var spilt 5 min. Mister rett og slett lysten av å spille når det er sånne helt udugelige regler. Da får de enkelt og jævlig greit spille 95 min kamper.

Evt at det er en 2 mins "oppvarming" der spillerne kan se om det er lag etc, før kampen begynner. Da uten at man får se motstanderlaget.

Endret av monzilla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...