Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Aldri spill ultra offensivt, prøv å ikke la motstanderen dra spillerene dine ut av posisjon (midtstopper til kant eller for høyt f.eks.). Sklitakle motstanderen når det kan virke som kontringen blir farlig FØR den blir farlig, gule kort kan man ta. Prøv å hold ball litt, se trekanter på banen og spill i trekanter. Skyt fra distanse med gode skyttere og slå gjennonbruddspasninger når du ser spissen løper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du føler du er dårligere enn motstanderen din kan jo du ta på kontringsfotball og kanskje ligge litt defensivt? Jeg for min del pleier å spille med balansert helt til jeg ligger unner med 2mål, da går det rett på ultra offensivt for å hente igjen ledelsen, men du tar en risk ved å gjøre det, du blir fort straffet på kontringer.

Lenke til kommentar

Vi på klubblaget spiller aldri ultraoffensivt, uavhengig om vi ligger under eller ei. Greit nok, man kan score to-tre mål på ultraoffensivt. Men man slipper nesten helt sikkert inn et par også, så da er man like langt. Kan faktisk funke bedre å ligge seg lavere i banen, og rendyrke kontringer hvis man havner under. Det værste man kan gjøre er å dytte motstanderen bakpå.

Lenke til kommentar

Ehhh... jeg har alltid på ultra offensivt, samtidig som jeg setter på vingspill og kontringer. Kun da jeg klarer å lage sjanser og score mål. Men da må man ha formasjon til det med en sterk og stabil sentral midtbane.

For min del:

Det beste man kan gjøre er å dytte motstanderen bakpå.
Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Ny turnering på fifanorge.com. Denne gangen blir det kjørt et VM-opplegg med lag som trekkes. I utgangspunktet er det tenkt 8 deltakere på 360 og 16 på PS3, men det kan gjerne utvides ved større interesse.

Påmeldingsfristen er søndag kl 23, og påmelding kan gjøres på forumet.

Igjen, bare å slette denne posten hvis det er ureglementert reklame!

Lenke til kommentar
Hvordan gjør jeg det?

Ble "god" igjen etter en stund da, så det gjorde ikke så mye. :p

Altså, da ble du ikke skadet. Du fikk bare en smell.

Edit: For blir du skada, byttes du ut. Skjedd meg 2 ganger.

Passet meg bra at det bare var en smell. Det var min første landskamp etterpå. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...