Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Når man først er inne på taklinger. Jeg har en tendens til å trykke på firekant for å klarere hver gang jeg har ballen i egen halvdel. Men så kan det hende at jeg ikke hadde ballen i det øyeblikket jeg trakk på knappen, og da ender det opp med en takling. Og disse taklingene treffer ofte motstanderen (gjerne bakfra også, og inne i sekstenmeteren), så jeg får ofte straffe i mot og røde kort på dette. Vet at man kan klarere ved å trykke O, men har blitt en vane å trykke firekant, så blir ikke kvitt denne uvanen. :wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvordan jeg kan få 4 taster til å virke samtidlig på pc?

Når jeg skal lobbe fra skrått hold, må jeg bruke 4 taster men da springer han bare? Alt av hjelp mottas med takk:)

tror det har noe med tastaturet å gjøre, mener vertfall at mitt gamle tastatur ikke kunne bruke like mange taster som mitt nye.

Lenke til kommentar

AAAAAAAAAAAAAAARRRGHH!!! Jeg blir så jævla frustrert på dette spillet! Jeg suger balle!

Jeg spiller mot broren min nå og han leker med meg, jeg klarer absolutt ingenting og mister ballen konstant på midtbanen og i forsvar.

Kan noen gi meg noen "quick-fixes" så jeg ihvertfall kan unngå å tape med mindre enn 5 mål?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...