Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Timing er alfa og omega. Og jeg bruker stort sett r1+o, altså plassert skudd. Vet ikke om det har noen effekt, men det har i hvert fall ALT å si med vanlige skudd. Plasserte skudd er jo best i 99% av tilfellene, har jeg inntrykk av.

For min del bruker jeg nesten aldri det. Ender ofte opp som keepermat. Bare O, ren muskelstyrke er det jeg liker best og scorer mest med.

På headinger er timing viktig ja. Jeg nitrykker vanligvis masse altfor tidlig og ballen flyr langt over mål :roll:

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Har ingenting å si NÅR man trykker på headingen. Kan godt trykke akkurat da innlegget blir slått, men må bare tappe på skyteknappen samt peke spaken i riktig retning, så blir det en riktig fin heading :) R1 (rb) har ingenting å si på headinger. Har aldri brukt det og har scort en haug på hodet.

Lenke til kommentar

Det har noe å si på headinger, men man kan fint klare seg uten. Jeg behandler bare cornere som jeg behandler de i virkeligheten. Slå hardt inn med litt skru utover og topspin, deretter får jeg bare hodet på ballen og der går den inn i mål. Jeg vil si at jeg har begynt å score ganske hyppig på cornere nå, iallefall går flere inn enn før.

Lenke til kommentar

Skal starte nytt game med et lag i Coca-Cola Leauge Two - noen som har tips her?

Så litt på Notts County. De har blant annet mest kapital, pluss at de har mektige Sol Campbell, som kan selges for en fin penge. I tillegg har de Kasper Schmeichel - han er jo rå :p

Allikevel lurer jeg på om noen har tips til andre lag her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...