Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, når man spiller kamper og gjør det bra i disse, blir jo spilleren så smått bedre og bedre. Man får jo xp utifra hva man har oppnådd i kampen. For det er vel med på å bygge han opp?

NEI. DU som sitter med kontrolleren blir kanskje bedre, men Pro'en din som du har laget fra skratch han blir IKKE bedre av denne xp'en du snakker om.

Skal PRO'EN din bli bedre så er det bragder det ene og alene faller på.

Men nå har min pro en rating på 71. Det er vel 71/100 om jeg ikke tar helt feil? Og dette stiger jo sakte med sikkert etterhvert. Det kommer vel av xp? Om det ikke gjør det, hva er vitsen med xp`en da?

Lenke til kommentar

Tror ikke Live season teller hvis man møter noen som ikke har det. Har virka sånn utifra hva jegnhar fått med meg....

Det er kun bragder/achievements som gjør spilleren din bedre King-Nothing. Du kan gå inn på virtual pro og se alt man kan gjøre for at spilleren skal bli bedre.

http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-10...plishments.html

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Ok, men hva er xp`en til da?

Edit: Så at da jeg spilte på professional så fikk jeg flere ganger 10 i rating i en kamp ved å score et mål eller to og generelt spille bra. På amateur fikk jeg 7 i en kamp hvor jeg scorte to mål og også spilte generelt bra.

Men det er kanskje slik det skal være? At man blir belønnet med høyere score for samme innstats på vanskeligere nivå kontra et lett nivå?

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...