Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang stuphead, volley og brasse; er det slik at dette kun skjer når spilleren står slik at det lar seg gjøre? Det er ikke mulig å trykke en spesiell knapp for at han gjør dette fremfor en vanlig heading f.eks?

Det jeg mente med vanskelighetsgraden var å bygge opp pro`en. Altså få han raskere, sterkere osv osv...

Merker nå når jeg spiller live at han burde vært mye bedre kontra mange av de jeg spiller mot. Tanken var å spille på amateur offline for å score mye, vinne mye og få han bedre og så spille mer live når han er bedre.

Det er vel også lettere å ta bragder når han er god for da er det jo lettere å få til ting. Eller?

Lenke til kommentar

Brasse, volley, stupheading osv. krever at både ballen og mannen er plassert riktig. Det er dermed en del tilfeldighet ute og går, men det hjelper mye å være god. Stort sett er det mye lettere å få til ved å trykke to ganger på innleggsknappen. Da får ballen lavere bane. På be a pro blir det jo noe verre, da du ikke kontrollerer innleggene.

Lenke til kommentar
Brasse, volley, stupheading osv. krever at både ballen og mannen er plassert riktig. Det er dermed en del tilfeldighet ute og går, men det hjelper mye å være god.

Fortell meg hvordan det hjelper å være god da. Da det er som du sier en DEL tilfeldigheter ute å går.

Det er vel også lettere å ta bragder når han er god for da er det jo lettere å få til ting. Eller?

Når han er god? Han blir jo ikke bedre uten å skaffe deg stats via bragder.

Lenke til kommentar

Er nå uenig eg, MEN det er enklere å få det til når man har åpnet bragder som balanse, posisjonering etc. Men en nybegynner kan like gjerne få til stupheading og brassespark i FØRSTE kampen han spiller, imotsetning til en erfaren som kanskje spiller 100 kamper før første stupheading kommer.

Det er så mye tilfeldigheter ute å går, at hvor god han som sitter med kontrolleren er, spiller ufattelig liten rolle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Etter en stund så får du erfaring, og finner ut hva som funker og ikke funker. Da blir du automatisk bedre til å bl.a bedømme situasjonen og treffsikkerhet.

Lenke til kommentar
Når han er god? Han blir jo ikke bedre uten å skaffe deg stats via bragder.

Vel, når man spiller kamper og gjør det bra i disse, blir jo spilleren så smått bedre og bedre. Man får jo xp utifra hva man har oppnådd i kampen. For det er vel med på å bygge han opp?

Er som dere skjønner ganske fersk på dette. :D

Lenke til kommentar
Ang stuphead, volley og brasse; er det slik at dette kun skjer når spilleren står slik at det lar seg gjøre? Det er ikke mulig å trykke en spesiell knapp for at han gjør dette fremfor en vanlig heading f.eks?

Det jeg mente med vanskelighetsgraden var å bygge opp pro`en. Altså få han raskere, sterkere osv osv...

Merker nå når jeg spiller live at han burde vært mye bedre kontra mange av de jeg spiller mot. Tanken var å spille på amateur offline for å score mye, vinne mye og få han bedre og så spille mer live når han er bedre.

Ville ikke spilt amateur, da det ikke "teller" med proen. Det laveste du kan spille med proen som gjør at den blir bedre er semi-pro. Det sier han på tutorial-videoen.

Lenke til kommentar

Fikk Live Season av broren min i kveld, og regner med at det vil hjelpe meg stort online. Eto'o med 99 i avslutninger, 98 i akselerasjon og 97 i skuddstyrke, ja, ja, det ble ikke noe vanskeligere online hvis jeg skal bruke Inter iallefall. United er jo også overraskende gode til å ha gjort det dårlig.

Lenke til kommentar
Vel, når man spiller kamper og gjør det bra i disse, blir jo spilleren så smått bedre og bedre. Man får jo xp utifra hva man har oppnådd i kampen. For det er vel med på å bygge han opp?

NEI. DU som sitter med kontrolleren blir kanskje bedre, men Pro'en din som du har laget fra skratch han blir IKKE bedre av denne xp'en du snakker om.

Skal PRO'EN din bli bedre så er det bragder det ene og alene faller på.

Lenke til kommentar
Teller Live Season online? Latterlig!

Ja, det er helt sykt, men er glad jeg kan utjevne fordelen mange har hatt over meg nå. Blant annet har Ronaldo 99 i dribling, akselerasjon, avslutninger og skuddstyrke tror jeg. Det er iallefall 97 + alle.

Ashley Young var for øvrig 91, Milner 88(?) og John Carew 90 med 93 i dribling, haha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...