Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shit. Kom hjem til jul og spilte Fifa med en kompis. Jeg har bare spilt mot maskina, og anser meg selv som ganske flink til det, og var sånn passe høy i hatten når vi begynte å spille. Tapte 3 av 4 kamper, mot en som nettopp hadde kjøpt spillet. Det viser litt hvor ensformig det kan bli om en ikke spiller mot andre mennesker.

Lenke til kommentar

Noen tips til hvordan man kan ta knekken på folk som kun spiller ballen i forsvaret deres? Pleier å rope på en andre spiller også (O), men flere av folka har et godt pasningsspill slik at det blir vanskelig å ta ballen fra dem. Det å ta ut keeperen hjelper ikke særlig det heller, for da går de bare og putter. Quitte gidder jeg i hvert fall ikke, slike spillere fortjener ikke seiere.

Lenke til kommentar

Stor forskjell på computer og andre spillere ja ;) Men det er mye morsommere å spille mot ekte folk, og skal man bli god er det den eneste veien opp til toppen.

Det er vel nettopp det de gjør hvis de klarer å rundspille deg. Elsker å gjøre det selv hvis jeg klarer :p

Du må ha en skikkelig god organisert formasjon uten for mange huller, og ha et høyt press med hele laget. Går du på med enkeltspillere sliter du deg bare ut og han kommer seg lett igjennom. Hvis du holder inne O og plasserer spilleren du styrer der du tror at han kommer til å sentre kan det hende du får tak i ballen.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Høyt press og flytte folk opp, gjøre riktig bevegelser, men til tider er det håpløst. Jeg har møtt folk som har scoret et heldig mål i løpet av 10 FIFA-minutter og prøver å drøye det helt ut derfra, destruktivt spill er kjedelig, men som oftest slår det tilbake mot dem til slutt.

Spiller du på PS3, Latias? I så tilfelle så legg meg til.

PSN: Jgiggs

Lenke til kommentar

Jepp, PS3. Må bare forbedre den elendige onlinestatistikken min før jeg legger til folk. :p

Btw, hvordan sletter man gamefacebildet? Var inne på EAFW i stad og trakk visst på noen feil knapper. Finner ikke noe slettknapp, og nå er jeg stuck med han standardfyren som bildet. :wallbash:

Lenke til kommentar

Synes du skal legge meg til nå, Latias :p, trenger ikke å spille enda, men jeg trenger å ha flere fra forumet her på. Vi er egentlig en stor gruppe med PS3 FIFA spillere her på forumet, og ved siden av kompiser er det desidert morsomt å spille med folk fra forumet som tc47, lilleru (selv om jeg har ikke spilt med han på en evighet) og nå nylig Kriss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...