Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Får å få mest kontroll over spillet mitt på hele banen spiller jeg med:

gk

rb-rcb-lcb-lb

rdm-cdm

rm/rw-lm/lw

cam

st

Testet også ut å spille med 5-3-1-1 og 4-2-4 for et par dager siden. Spiller man helt skjerpa er det omtrent umulig for motspilleren å komme til sjanser, men vanskelig å lage noe på noe annet enn contring selv. Var selv Inter og spilt mot AC Milan. 1-1 etter 1 omgang. Da byttet jeg til 4-2-4 og vant 5-2. Selv om det er verre å forsvare seg med det, står man så høyt at man nesten alltid kommer til sjanser og triller ballen. Prøv det ut :p

Var ikke så dum den der, men tror det funker dårlig med Bayern som har såpass mye offensiv slagkraft. La nå om til klassisk 4-4-2 med diamant på midten. Byttet ut van Buyten med Braafheid for å få mere fart i midtforsvaret, og satte Tymoshuck som back. Van Bommel tar seg av jobben som defensiv midtbane, mens Schweini ligger bak spissene. Har testet det i et par kamper, og dette virker som en knall taktikk for Bayern. Anbefales :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hovedproblemet til Bayern er jo hvis motstanderen ikke kommer inn i fysiske dueller med spillerene da de stort sett alltid er grisetreige. Van Buyten, Tymoshuck, Van Bommel og Schweinsteiger blir nesten alltid hengende etter hvis motstanderen er flink nok. Jeg spiller personlig 4-2-3-1 med Bayern når jeg selv bruker de. Da kjører jeg Lahm - Demichelis - Breno - Braafheid i backrekka, Tymoschuk og Van Bommel som defensive midtbanespillere. Ribery - Schweinsteiger - Robben bak spissen som vanligvis er Klose for min del. Det fungerer nogenlunde greit. Jeg

Lenke til kommentar

Elsker Real Madrid nå etter siste live-oppdatering. Selv om Casillas bare har 80 i stedet for 90, Pepe er dårligere pga. skade og Kaka er dårligere, kan man få en startellever der alle gjennomsnittet på spillerne er 87. På en ca. 15 kamper i går og i dag har jeg tapt 2 kamper og vunnet resten med denne oppstillinga:

----------Casillas

Ramos-R.Albiol-Garay-Arbeloa/Marcelo

------------L.Diarra

-----VdV-------------Xabi

Ronaldo----Benzema-----Higuain

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...