Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Opplegget i Trondheim var egentlig ganske bra i mine øyne. En del arrogante shitkids som han typen der, men også mange voksne og hyggelige folk. Irriterer meg fortsatt over at jeg røk på straffekonk, men skal ta hevn hvis det blir et tilsvarende opplegg neste år. Var dette et fast arrangement som har vært i fjor og tidligere eller var det noe nytt i år?

Det var iallfall et arrangement i fjor. Jeg har gått glipp av begge to. Har ikke sett reklame for det før i ettertid. I år saumfarte jeg nettet for å finne dato for Trondheim, men fant den faktisk ikke før dagen etter (5. des?).

Lenke til kommentar

Jeg har et problem, jeg skal spille mot en Venn av meg, vi er venner på på playstation. MEn, når vi skal spille mot hverandre online så får vi ikke valgt lag, den står bare og loader hele tiden, " venter på motstander" så blir spilløkten avbryt. Jeg har ikke dette problemet med noen andre av vennene mine på Playstation, vi får kun til og spille Be a Pro match mot hverandre. Noen forslag?

Lenke til kommentar

Og jeg vinner en kamp med ni mann som jeg lå under til pause. :D

Tips: Dersom du får to spillere utvist, bytt til formasjonen 3-4-3 og sett de to spillerne som er utvist i forsvar. Høres kanskje litt dumt ut med kun en spillende mann i forsvar, men det er faktisk ikke så dumt. Motstanderen vil nesten alltid havne i offside, og ha store problemer med å score på forsvaret ditt som kun består av en mann. :w00t:

Lenke til kommentar

Spilte nettop en kamp der jeg var Bayern. Har oppdaterte lag, og Bayern er nå et 5stjerners lag. Motspilleren var Real Madrid, og han hadde satt C.Ronaldo som spydspiss. Dette var perverst vanskelig å forsvare seg mot med to rævtrege midtstoppere. Var til tider ganske heldig og holdt stand i første omgang, og ledet 2-0. Men litt ut i andre omgang fikk han dreisen på Ronaldo, og hamret gjennom forsvaret mitt med stikkpasninger og løp på kantene gang på gang. I kjent Fifa09-stil. Prøvde å ligge noen meter bak ham, men han presset seg likevel gjennom gang på gang.

Noen som har noen tips til hvordan man kan forsvare seg mot slikt med såpass trege midtstoppere? Kunne evt. byttet ut van Buyten som er den desidert tregeste, men det var takket være fysikken hans at jeg klarte å holde stand i en del av angrepene.

Lenke til kommentar

Får å få mest kontroll over spillet mitt på hele banen spiller jeg med:

gk

rb-rcb-lcb-lb

rdm-cdm

rm/rw-lm/lw

cam

st

Testet også ut å spille med 5-3-1-1 og 4-2-4 for et par dager siden. Spiller man helt skjerpa er det omtrent umulig for motspilleren å komme til sjanser, men vanskelig å lage noe på noe annet enn contring selv. Var selv Inter og spilt mot AC Milan. 1-1 etter 1 omgang. Da byttet jeg til 4-2-4 og vant 5-2. Selv om det er verre å forsvare seg med det, står man så høyt at man nesten alltid kommer til sjanser og triller ballen. Prøv det ut :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...