Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usedvanlig lett å score med proen (ving) på reservelaget. Bare å holde inn opp-pila når man løper fremover, og han vil automatisk løpe mot målet når man begynner å nærme seg 16-meteren. Derfra er det bare å skyte, og det blir mål nesten hver gang. Er ganske egoistisk, for jeg får ikke noe særlig bedre rating med assists. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

L: venstre

R: høyre

C: sentral

D: defensiv

A: attacking

S(T): striker

F: spiss

W: wing

B: forsvarer

M: midtbane

Altså blir LWB: Vingback på venstre. Resten forstår du sikkert selv. Ving er ute på kanten men litt mer offensiv enn en vanlig RM. ST ligger høyere i banen enn CF.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Takker, ting ble litt klarere nå =)

Har et annet spørsmål, er det mulig å lage en til, eller starte over igjen med virtual pro spilleren? La nemlig til et Game Face, men det hele ble litt fucka egentlig, har en helt annen hudfarge blant annet, og dette er ikke mulig å endre på igjen ingame, når man har lagt på et Game Face.

Lenke til kommentar

Faen jeg er så irritert! Nå når jeg har spilt en manager mode kamp, og klikker spillet helt rett etter kampen. Må slå av Xboxen for å få det til å funke igjen. Kommer meg ikke videre nå uten å simulere.. Spiller med Pro'en min og dette har skjedd før da den har fått accomplishments som trenger x antall kamper for at jeg skal klare accomplishmenten, som: "Spill 100 kamper". Når jeg har klart en sån i Manager Mode, klikker spillet, men gjør jeg det i exibition match skjer det ingenting. Denne gangen var det ingen accomplishments som "var i veien". Noen som har opplevd noe lignende?

Edit: Mener selvfølgelig accomplishments.

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar
Spilte en "Be A Pro Kamp" hvor jeg styrte spilleren jeg har lagd, som er "best" med høyre benet og posisjonen er RM, eller skulle ha verdt, i kampen så spilte han LM, har jeg noe kontroll over dette? Eller er det helt random hvor han blir plassert?

På reservelag virker det som at en blir plassert litt random, hvertfall med lag som ikke spiller med en formasjon som har ving eller kant.

Lenke til kommentar
Takker, ting ble litt klarere nå =)

Har et annet spørsmål, er det mulig å lage en til, eller starte over igjen med virtual pro spilleren? La nemlig til et Game Face, men det hele ble litt fucka egentlig, har en helt annen hudfarge blant annet, og dette er ikke mulig å endre på igjen ingame, når man har lagt på et Game Face.

Hvis du vil fjerne game-facet ditt fordi det ser jævlig ut, er det mulig å slette en fil som heter Game Face 1 in-game. Men, du må restarte FIFA før trynet er fjernet. Har skrevet en liten forklaring lengre bak i tråden, skal se om jeg finner den igjen. :)

Her:

Jeg lastet ned mitt ansikt, og det så helt forferdelig ut. Hvis du har lyst å laste det ned for å se hvordan det blir, kan du slette det - noe jeg ikke trodde gikk, men heldigvis.

Gå inn på Mitt FIFA 10 > FIFA 10-Profil > Lagre/Laste/Slette > Slett, og fjern filen som heter "Game Face 1". Deretter avslutter du FIFA 10 for så å starte det igjen. Nå skal ansiktet ditt være fjernet, og proffen din skal være slik han var før du lastet ned ansiktet.

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Det jeg gjorde var å fikse litt på trynet mitt på EAs nettsider, laste det ned til FIFA 10, se hva som var gale med trynet (som f.eks. ikke-eksisterende kinnbein, feil hudfarge, for tynn nese osv.) for så og gå inn på EAs nettsider og redigere det som så forferdelig ut. Det er litt merkelig, men for å få proffen min til å ligne noe lunde på meg in-game, måtte jeg lage et ansikt som ser ut som en mutert versjon av trynet mitt på EAs nettsider.

For å sammenligne de to ansiktene:

post-189475-1260626501_thumb.jpg

Bildet til høyre er mye mer lik meg i virkeligheten. Mest pga. nye øyenbryn, breiere kjever, litt tjukkere nese, og veldig mye arbeid med hodeformen osv. Tar mye tid, men er endelig så-og-si fornøyd. Bildet til venstre ser bare helt forjævlig ut. :!:

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...