Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

DS3 er sikkert grei den, men de fleste jeg har snakka med, meg inkludert, liker Xboxkontrollen bedre. Og jeg har en del timer med hver.

Lenke til kommentar
DS3 er sikkert grei den, men de fleste jeg har snakka med, meg inkludert, liker Xboxkontrollen bedre. Og jeg har en del timer med hver.

Eier begge to og må si DS3 er mange ganger bedre. Analogspakene gir langt bedre kontroll på PS3. Mulig det er noe feil med min 360-kontroller, men d-paden sliter med å registrere opp.

Har aldri hatt sansen for overergonomisering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg har ikke noe problem med d-paden, har heller ikke hørt at det er et kjent problem. Jeg liker bedre skulderknappene/(RT/R2) på xbox, og spakene også. Men det blir for dumt at fire-fem stykker skal snakke for resten. Dette er min objektive mening.

Lenke til kommentar

Jeg har mange døgn med X360-kontrolleren i militæret. MYE fifa 09 og en god del CoD og litt annet tjafs. Har noen timer på baken med DS3 også, men ikke i nærheten av like mye. Liker fortsatt DS3 bedre. Det er smak og behag. (og jeg har store hender)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
TomHel: Aner dessverre ikke om det er de samme portene på 360, det må du nesten google.

Litt travel, skal se om jeg får tid i kveld. Fant ut portene.

Lenke til kommentar
Kan du si nøyaktig hvordan du gjorde det? :)

Første jeg gjorde var å ta en nettverkssjekk på PS3en for å se at den stod som NAT 2. Hvordan dette endres/sjekkes leses her. Selv stod min som NAT 2, altså trengte jeg ikke endre noe her.

Deretter gikk jeg inn i routeren og åpnet følgende porter:

TCP: 80, 443, 9980-9989, 14500-14559, 42100

UDP: 9570, 3659, 6000

(Dette gjøres forskjellig avhengig av hvilken router man har. Sjekk www.portforward.com for hvordan det gjøres på din, eneste du trenger er navnet/modellen på routeren din.)

NB: Husk å åpne portene mot ipen til PS3en din (type 10.0.0.4). Lett å glemme seg og åpne de mot ipen til pcen din.

Lykke til. Gi gjerne tilbakemelding om det funker eller ikke. :)

Hvordan finner jeg ut av hvilken IP min PS3 har?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...