Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er blitt en kunst å kunne spille forsvar i FIFA 10, ikke bare takle som i 09. Ofte er det lurere å styre andre forsvaren enn å gå på selv. Skytinga syntes jeg er langt mer realistisk enn på 09 da jeg bare blåste ballen over. Nå er det også utenfor, på keeper, til og med noen ganger i mål også :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hva som er lurt mot forskjellige personer varierer så det bør du finne ut i løpet av de første 10 minuttene. Rushe eller avvente. Mange muligheter.

Avslutninger har jeg slitt en del med, men det kommer seg stadig. Det er ikke like lett å score som med Ronaldo på 09 :(

Jeg vil gå så langt å si at keeperspillet er katastrofalt.

Herr Brun, har du FIFA?

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Kan du si nøyaktig hvordan du gjorde det? :)

Første jeg gjorde var å ta en nettverkssjekk på PS3en for å se at den stod som NAT 2. Hvordan dette endres/sjekkes leses her. Selv stod min som NAT 2, altså trengte jeg ikke endre noe her.

Deretter gikk jeg inn i routeren og åpnet følgende porter:

TCP: 80, 443, 9980-9989, 14500-14559, 42100

UDP: 9570, 3659, 6000

(Dette gjøres forskjellig avhengig av hvilken router man har. Sjekk www.portforward.com for hvordan det gjøres på din, eneste du trenger er navnet/modellen på routeren din.)

NB: Husk å åpne portene mot ipen til PS3en din (type 10.0.0.4). Lett å glemme seg og åpne de mot ipen til pcen din.

Lykke til. Gi gjerne tilbakemelding om det funker eller ikke. :)

Endret av danidic
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Herr Brun: Ikke xbox vel? Jeg spilte 09 mot Points etter gammelt sist helg. Han var såpass brisen at han quitta etter 15 min uten å forklare seg på 1-0. Var morsomt etter gammelt.

Er det de samme portene på 360? Har prøvd litt tidligere på bl.a portforward uten hell.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Kan ikke si det samme om Valencia/Nani i RL heller. Xbox er billigversjonen av PS3 som faktisk er minst like bra på nesten alt (bedre kontroll bl.a) medan Ps3 sikkert fungerer greit når mamma betaler.

Småfattig student er den stereotypiske xbox-eier.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Siden du er en fattig student med Ps3 har du forvalta pengene dine dårlig :)

Nei, nei, nei. Hadde kjøpte alt på en gang i en litt dyrere pakke i stedet for å få med alt ekstrautstyret ved siden så totalprisen ble dyrere. Han var en smart student ;) Dessuten er DS3 bedre en 360-kontrolleren .

Og... pappa betalte halvparten av min (julegave) :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Har jeg sagt at hun betalte din?

Det er ihvertfall det inntrykket jeg har fått "lokalt". Selfølgelig er det ikke slik.

Ekstrautstyr? Betaler ca 300kr for live hver 13 måned. Har også påkosta meg en ekstra kontroll. Hva mer trenger jeg?

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...