Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg har NAT 2, eller moderate. Mot venner funker ca 50/50, og de jeg ikke kan spille mot så spiller vi via Be A Pro-modusen. NAT 2 gir nesten alltid problemer, men det meste kan man leve med. Noen funker, andre ikke. Det hender at det går 10 feilmeldinger før jeg får spilt en ranked, men ikke så ofte.

Vil du spille mot venner, spill via Be a Pro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NAT Type 1 - Kablet med ruteren som kjører bridge sånn at man må gå inn på ruterinstillingene og skrive inn brukernavn og passordet fra internettleverandøren og greier. Altså, det er litt stress. Det beste er å bruke ruteren kablet eller trådløst og åpne portene på den der.

Lenke til kommentar

Skulle ønske denne gikk inn. :( (Warning: kort klipp m/ arenaloking)

Over til grunnen jeg skulle skrive posten for. For et par dager siden gikk det fint å spille mot en kompis over nettet i en venneliga på PS3. Spilte et par kamper uten problemer, men nå virker det ikke lenger. Får det problemet hvor han eller jeg joiner gamen til den andre og ingen av oss får velge lag og vi bare må quitte gamen. Er det noen innstillinger som kan virke inn på dette? Er det en brannmur eller noe som gjør at vi ikke får det til?

Lenke til kommentar
Skulle ønske denne gikk inn. :( (Warning: kort klipp m/ arenaloking)

Over til grunnen jeg skulle skrive posten for. For et par dager siden gikk det fint å spille mot en kompis over nettet i en venneliga på PS3. Spilte et par kamper uten problemer, men nå virker det ikke lenger. Får det problemet hvor han eller jeg joiner gamen til den andre og ingen av oss får velge lag og vi bare må quitte gamen. Er det noen innstillinger som kan virke inn på dette? Er det en brannmur eller noe som gjør at vi ikke får det til?

Det behøver IKKE å ha noe med porter/brannmur blablabla å gjøre nei, slik har eg det noen ganger også, etter noen forsøk så ordner det seg.

Lenke til kommentar

Uff, hater meg selv etter lange fifa-pauser. Leder 4-3 etter verdens rotekamp. Får kjapt frispark på egen banehalvdel og velger å chippe (litt som Ferdinand) med Mexex. Rett i motstander som sender Torres rett i bakrom. Dytter Torres unna med Evra og de får seg et frisparkmål. Greier attpåtil å velge motsatt av det motstanderen gjorde på ekstraomganger, og det endte med uavgjort. Kjennes at det bør spilles kontinuerlig får å holde formen oppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...