Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre enn meg som vil ha Alsaker og Semb som kommentatorer i Fifa :p ?

Semb og rulatorn fra viasat er di værste, rulatorn er eggen, han hadde en kommentar som jeg bare måtte riste på hode over, han har egentlig hatt mange ubrukelige som ikke burde vært på tv. jeg ville hatt Lars tjærnås og Thor-Rune Haugen.

Amatør. :dontgetit:

ja, hadde en særdeles dårlig dag, satt ALT på det letteste :blush:

Lenke til kommentar

Feil lag du spiller med, uten om det :whistle: likte jeg best det andre. det var nice, jeg digger laaaaaaaaaaaaaaangskudd klistret i krysset, gjerne på helvolley, hadde akkurat et skudd mot Shitty på helvolley fra Rooney, men fikk ikke uploaded det, hakke peil på hvorfor

Lenke til kommentar

Stol på meg, det blir det. Andy Gray og Martin Tyler i en storkamp i PL. Må oppleves. Spesielt Martin Tyler rett før den siste pausen før kampen. Måten han sier "AND ITS LIIIIVE" på. Er helt villt, spesielt hvis man ser med surround med høy lyd osv. :)

Lenke til kommentar
I stede for Silva, burde man heller kjøpe Guardado. Det er en god spiller, som blir like god med tiden. Lønn blir jo peanuts i forhold. Men det finnes også alternativer for mindre klubber. Slik som Arda Turan eller Holtby. Ellers finnes det jo andre om du befinner deg i lavere divisjoner.

Det er bare å spørre på tråden, om man er på utkikk etter noe spesielt.

Guardado er helt rå på Fart, Stamina, skudd, å dribble ferdigheter :D jeg kjøpte han å Holty, har du flere på lager? trenger RW, CM. jeg ser etter spiller med mest akserelasjon, stamina, å helst flinke til å dribble

Lenke til kommentar
Stol på meg, det blir det. Andy Gray og Martin Tyler i en storkamp i PL. Må oppleves. Spesielt Martin Tyler rett før den siste pausen før kampen. Måten han sier "AND ITS LIIIIVE" på. Er helt villt, spesielt hvis man ser med surround med høy lyd osv. :)

Jepp, en grunn til at jeg har hele 4-1 kampen fra i fjor i 720p på hardisken. :p Med Tyler og Gray som kommentatorer ofc. ;)

Lenke til kommentar
I stede for Silva, burde man heller kjøpe Guardado. Det er en god spiller, som blir like god med tiden. Lønn blir jo peanuts i forhold. Men det finnes også alternativer for mindre klubber. Slik som Arda Turan eller Holtby. Ellers finnes det jo andre om du befinner deg i lavere divisjoner.

Guardado er helt rå på Fart, Stamina, skudd, å dribble ferdigheter :D jeg kjøpte han å Holty, har du flere på lager? trenger RW, CM. jeg ser etter spiller med mest akserelasjon, stamina, å helst flinke til å dribble

Javisst har jeg flere på lager.

Som RW spørs det igjen på budsjettet. Den beste du kan få kjøpt, er Jesus Navas. Jeg tror at kun Messi og Ronaldo blir bedre på spillet. I forhold til den enorme kvaliteten, så er han billig. Men det spørs jo hvor langt du er kommet. Mener han koster rundt 11m euro i begynnelsen av spillet. Kommer an på forhandleren, men du kan kjøpe han under det han står oppført for. Jeg regner med at prisen for han nok kan gå ganske mye opp utover spillet. Han krever heller ikke en enorm lønn.

Et billigere alternativ, som du nok fint kan bruke på begge vinger, er Eden Hazard. Han vokser også veldig mye, og blir en av de beste på spillet. Skal man pirke, er han ikke så veldig på crossing av ballen. Ihvertfall ikke på papiret. Men er god på avslutninger osv.

Av sentral midtbanespillere så spørs det jo veldig hva du er ute etter. Det finnes mange gode. Men jeg vil nok mest anbefale Hernanes fra Sao Paulo. Han er allerede 24 fra starten, og en god spiller. Men blir også blant spillets aller beste spillere. Er vanskelig å si hva han går for, men er såpass billig som 7m euro i begynnelsen. Han er en skikkelig maestro på midtbanen. Helt klart best offensivt, men ikke dårlig på noe. En knall-spiller.

Alternativ er Montolivo eller Kuzmanovic. Vil du ha en offensiv midtbanespiller (en som spiller i "Kaka rollen"), så er jo Gourcuff et åpenbart alternativ. Er faktisk ikke så enormt dyr ihvertfall i begynnelsen. Selv spiller jeg 4-4-2, så har ikke kjøpt han. Kan brukes på vingen også, men som deg vil jeg heller ha en med enda mer fart der.

Så har du en 18 åring fra Frankrike, som heter Loïc Damour. Han starter ut med dårlige stats, men vokser enormt. En alle kan kjøpe, som unntatt de med dårligst økonomi har råd til.

Jeg bruker ikke defensive midtbanespillere, men om du vil ha det, så se på Blaise Matuidi på A.S Saint-Etienne og Fallaini på Everton. Begge blir en god del bedre enn de er. De kan også bidra offensivt. Men om du er United, så anbefaler jeg spesielt å kjøpe Hernanes og bare beholde Anderson som hans partner.

Lenke til kommentar

Javisst har jeg flere på lager.

Som RW spørs det igjen på budsjettet. Den beste du kan få kjøpt, er Jesus Navas. Jeg tror at kun Messi og Ronaldo blir bedre på spillet. I forhold til den enorme kvaliteten, så er han billig. Men det spørs jo hvor langt du er kommet. Mener han koster rundt 11m euro i begynnelsen av spillet. Kommer an på forhandleren, men du kan kjøpe han under det han står oppført for. Jeg regner med at prisen for han nok kan gå ganske mye opp utover spillet. Han krever heller ikke en enorm lønn.

Et billigere alternativ, som du nok fint kan bruke på begge vinger, er Eden Hazard. Han vokser også veldig mye, og blir en av de beste på spillet. Skal man pirke, er han ikke så veldig på crossing av ballen. Ihvertfall ikke på papiret. Men er god på avslutninger osv.

Av sentral midtbanespillere så spørs det jo veldig hva du er ute etter. Det finnes mange gode. Men jeg vil nok mest anbefale Hernanes fra Sao Paulo. Han er allerede 24 fra starten, og en god spiller. Men blir også blant spillets aller beste spillere. Er vanskelig å si hva han går for, men er såpass billig som 7m euro i begynnelsen. Han er en skikkelig maestro på midtbanen. Helt klart best offensivt, men ikke dårlig på noe. En knall-spiller.

Alternativ er Montolivo eller Kuzmanovic. Vil du ha en offensiv midtbanespiller (en som spiller i "Kaka rollen"), så er jo Gourcuff et åpenbart alternativ. Er faktisk ikke så enormt dyr ihvertfall i begynnelsen. Selv spiller jeg 4-4-2, så har ikke kjøpt han. Kan brukes på vingen også, men som deg vil jeg heller ha en med enda mer fart der.

Så har du en 18 åring fra Frankrike, som heter Loïc Damour. Han starter ut med dårlige stats, men vokser enormt. En alle kan kjøpe, som unntatt de med dårligst økonomi har råd til.

Jeg bruker ikke defensive midtbanespillere, men om du vil ha det, så se på Blaise Matuidi på A.S Saint-Etienne og Fallaini på Everton. Begge blir en god del bedre enn de er. De kan også bidra offensivt. Men om du er United, så anbefaler jeg spesielt å kjøpe Hernanes og bare beholde Anderson som hans partner.

herrejesus, WTF, takker stort for disse alternativene, menne åssen i all verden har du funnet fram til disse? det var et veldi teit spørsmål, jeg ble regelrett målløs, asså, ehhh... jah... en eller annen forklaring?

Lenke til kommentar

Jeg kan sette opp mine anbefalinger for kjøp på manager mode. Dette i en 4-4-2 formasjon. Mye går på smak og behag, men de som kommer med, blir ekstremt gode på spillet. Jeg setter det i spoiler, hvis noen ikke ønsker å se det. Jeg vil kjøre på med parentes, som ofte, men ikke alltid, er et dårligere alternativ. Mye vil nok gå i smak. Selvsagt tar jeg ikke med spillere som Fabregas, Messi og Ronaldo. En del spillere vil ikke være så gode med en gang.

GK - Hugo Lloris (Manuel Neuer/ Adler)

RB - Davide Santon/ Rafael[Man Utd.]*

CB - Thiago Silva[Milan] (hele 25år, men vokser enormt), Mamadou Sakho, David[Flamengo] Sidnei[benfica] (Vasser man i penger og skal ha det beste - Chiellini.)

LB - Kieran Gibbs/ Fábio[Man Utd.] (Guilherme[Almeria])*

RW/RM - Jesus Navas (Sotri Ninis/ Eden Hazard: Spørs hvor viktig innlegg er)

CM - Hernanes[sao Paulo], Montolivo (Kuzmanović[stuttgart], Luca Cigarini[Napoli]

LW/LM - Guardado/ Ángel Di María (Søk på "di mar" for å finne)

ST - Pato (Et monster fra dag en, vinner faktisk mye på hodet, men dyr), Keirrison[benfica], Zarate[Lazio] (etc., etc. Mange gode spisser.)

* Etter min erfaring er faktisk hodestyrke viktig for en full-back. I virkeligheten som på spillet. O'Shea har bevist dette mange ganger i virkeligheten. Mens man ser at Evra/Cole/Clichy taper viktige hodedueller. Men igjen smak og behag. Av de jeg har nevnt, er Santon den eneste som er ok på det.

Endret av Lansky
Lenke til kommentar
Tusen takk, Lansky! Kjøpte Hernanes til Liverpool akkurat nå. Bare si om du oppdager flere spillere, som kan være verdt å ta en titt på.

:)

Hvis du skal ha spillere som Hernanes, som er gode men som utvikler seg til ekstremt gode, så burde du se på: Thiago Silva fra AC Milan. Er som nevnt ikke ung, men blir ekstremt god. Du trenger kanskje ikke flere sentrale midtbanespillere, siden du er Liverpool, men du har jo også Montolivo. Selvsagt langt fra ukjent, å som Liverpool supporter svir det jo ekstra for deg, siden han er på Fiorentina. Men han har sagt offentlig at Gerrard er hans forbilde. Mehmet Topal er en god back-up til Mascherano, han blir etter hvert like god.

Trenger du en spiss, så er Keirrison en du absolutt må sjekke ut. Han er god på alt. Blir også ekstremt god. Et godt alternativ er Mauro Zarate (søk etter "rate"). Han er ikke ukjent heller han. Skal du ha en som er svært god på hodet, så er Di Santo på Blackburn et godt kjøp. Å selvsagt Vagner Love, som enda kan bli mye bedre.

Ellers har du jo Wilshere fra Arsenal, McCarthy fra Wigan, Sakho (PSG), Sidnei (Benfica), José Baxter (Everton), Franco Zuculini (Hoffenheim), John Bostock (Tottenham), Batuhan Karadeniz (Besiktas), Daniel Alberto Villalba (River), Guilherme fra Almeria liker jeg godt, for å nevne noen svært lovende ung-gutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...