Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns egentlig ikke den siste updaten fikset så mye, når jeg sender scouten min på grunding søk etter GK finner han masse spillere men alle ligger på null i alt. å det er jo liten vits å signere en spiller som ikke eksisterer... (dette gjelder kun GK søk for min del).

En annen ting: er det noen som spiller med Man United å har klart å kjøpe D.Silva eller D.Villa? faen gutta krever jo flere hundre tusen i lønn, silva starter på drøye 100k, mens Villa minste lønn er 200k, er jo latterlig.

enda jeg har oppgradert max på negotiater--eller hva pokker det heter

Lenke til kommentar

Hehe, var blitt så lei av at alle jeg spiller mot konstant velger Barcelona, så jeg valgte Molde FK bare for gøy.. gjett om det føltes deili å knuse han 3-1 :D Han gikk opp til 1-0 etter 2-3min, men så snudde jeg det.. haha :)

edit: Anbefaler å prøve Molde, Mame Biram Diouf er meget rask, Thioune fordeler ballene, og Rindarøy på venstreback kledde av Messi i denne kampen iallefall :)

Endret av GoldlaXiE
Lenke til kommentar

jeg vet clip blir lastet opp til EA football blablabla, har lurt lenge på dette, jeg har aldri laget noe account der, men jeg har profil med nicket mitt som jeg bruker på xboxen, så jeg blir bare mer å mer forvirret, jeg skulle gjerne kunne kommet inn på accounten å få redigert den, men hakke peil på verken mail eller passord som skal brukes der, noe som kan hjelpe meg, jeg har allerede lastet opp en haug med clip, men thats it...

Lenke til kommentar
Jeg syns egentlig ikke den siste updaten fikset så mye, når jeg sender scouten min på grunding søk etter GK finner han masse spillere men alle ligger på null i alt. å det er jo liten vits å signere en spiller som ikke eksisterer... (dette gjelder kun GK søk for min del).

En annen ting: er det noen som spiller med Man United å har klart å kjøpe D.Silva eller D.Villa? faen gutta krever jo flere hundre tusen i lønn, silva starter på drøye 100k, mens Villa minste lønn er 200k, er jo latterlig.

jeg fikk silva til liverpool. men han skal ha bra betalt ja. over 240.000 pr kamp. 40.000 mer enn gerrard. ikke uvirkelig egentlig.

Lenke til kommentar

jeg fikk silva til liverpool. men han skal ha bra betalt ja. over 240.000 pr kamp. 40.000 mer enn gerrard. ikke uvirkelig egentlig.

Hvordan er spillern?

Lenke til kommentar

Hvordan er spillern?

Han er meget god. Rask og teknisk samt gode innlegg. Uten tvil verdt pengene. Fikk du ikke signert han?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg synes at Silva er den dårligste på Spania, han blir alltid løpt opp. Slår greie innlegg, men har aldri sett han heade.

Lenke til kommentar

I stede for Silva, burde man heller kjøpe Guardado. Det er en god spiller, som blir like god med tiden. Lønn blir jo peanuts i forhold. Men det finnes også alternativer for mindre klubber. Slik som Arda Turan eller Holtby. Ellers finnes det jo andre om du befinner deg i lavere divisjoner.

Det er bare å spørre på tråden, om man er på utkikk etter noe spesielt.

Lenke til kommentar

Hadde vært kjekt med enten Øyvind Alsaker eller Roar Stokke. Hadde helst sett at Stokke ble kommentator i FIFA. Selv om jeg, som bergenser, "naturlig nok" skulle gått for Alsaker. Uansett så tror jeg det kommer til å gå noen år før vi får høre norske stemmer i FIFA. :p

- Når jeg tenker meg om, hadde det vært kjekt med Morten Langli også.

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...