Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg har så mange tap er at nettet detter ut konstant. Må få fiksa det snart. :p

Spillte en kamp istad, var på staffekonk og så datt nettet ut igjen. Sykt irriterende, var så nærme min første seier.

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg har så mange tap er at nettet detter ut konstant. Må få fiksa det snart. :p

Spillte en kamp istad, var på staffekonk og så datt nettet ut igjen. Sykt irriterende, var så nærme min første seier.

Men du har jo høy IF % da, du får ikke IF viss du faller ut..så du quitter en del da eller?

Lenke til kommentar

Men du har jo høy IF % da, du får ikke IF viss du faller ut..så du quitter en del da eller?

Selfølgelig får man IF% når man detter ut av nettet.

Lenke til kommentar

PS3? Gå på Online Game Modes, My FIFA 09 Online elns. også finn View Player Hub. Der blar du ned til address book og inviterer kompisen din til kamp, også aksepterer han bare game invite som kommer på main menu og inne på player hub'en hans. Eller så kan du bare gå inn på Online Lobbies og gå i samme lobby og invite hverandre der inne. (Eller lage egen lobby og møte hverandre der).

Håper det hjelper!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...