Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Eller tidenes keepertabbe. Slår uansett ikke målet han scorte i RL tidligere i sesongen, der han skyter ballen opp i trynet, før den dabber inn.

Lenke til kommentar

Når man får opp kampens beste spiller etter kampen, så får man rangeringer på tre områder: "ANG", "MTL" og "KRF". Den første står vel for angrepsspill, men hva står de andre for?

Ellers, kom gjerne med tips for å få bedre kamp-rangeringer. Spesielt vingene kan få dårlige rangeringer hos meg. Å skore mål løfter rangeringen fort opp, men ellers er det lunkent. Selv om assist hjelper.

Lenke til kommentar
Når man får opp kampens beste spiller etter kampen, så får man rangeringer på tre områder: "ANG", "MTL" og "KRF". Den første står vel for angrepsspill, men hva står de andre for?

De tre områdene kan varriere fra kamp til kamp, det kommer helt an på hvilken posisjon spilleren spiller i og hva han har gjort det bra i.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg spiller for det meste Online Head to Head og trenger no tips om poeng. Er nivå26..

Når jeg spiller mot spillere på nivå mellom 10 og 20 får jeg bare mellom 20 - 28 poeng. Ikke så mye mer på de over nivå 20 heller. Hvordan kan man få mange poeng ut av en Online match??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...