Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som spiller en del Pro Club Championship. VI er utrolig høyt oppe nå. 4594 poeng nå. Statestikk 198kamper 135-30-33. Veldig fornøyd med starter. Ligger på 88 i verden. Utrolig moro når det går så bra, noen andre som er kommet seg høyt opp?

Klubben vår har akkurat startet, men samspillet er dritbra i nåværende tidspunkt :) Vi satser på å klatre godt fremover :)

Lenke til kommentar

Jeg sliter med et lite problem i fifa. Når jeg spiller mot for eksempel en kompis, så har han den spillestilen at han liker å satse mye på gjennombruddspasninger som går fra forsvar og til spiss. Dette gjør at spissen starter løpet tidligere og han kommer foran forsvarerne mine med ballen og blir da alene mot keeper. Spørsmålet er, finnes det en metode jeg kan forhindre dette på? Han scorer på 7/10 av tilfeller, og det hjelper ikke å satse på å rykke ut med keeperen, eller bare stå der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Legge forsvaret lavere, eller sette seg på ultradefensiv? Dessuten er det 0 problem å løpe opp spisser om de ikke har 10m å gå på, eller er Zlatan/Ronaldo.

Lenke til kommentar
Er dere 10 stk på hvert lag da eller? Spiller dere med Virtual Pro? Konseptet er jo genialt. Kjipt at jeg sitter med elendig tilkobling.

Skjeldent at man møter på lag med ti spillere. Vi har vel bare gjort det en gang, så det blir som oftest at en av oss må spille alle de ledige plassene. Det laget med ti spillere gruste vi forresten 8-3, bare for å nevne det :p

Vi spiller med våre Virtual Pros, ja. Det er fantastisk gøy, og gjør nesten FIFA verdt pengene alene.

Lenke til kommentar

Frankrike brukes mest her i gården for tiden, selv om de nok regnes som et storlag.

Hva er forskjellen mellom å røske ut internettkabelen/avslutte kampen og å spille ferdig kampen som er på 90 minutter? Fatter ikke at folk som blir grust online slår av på det tidspunktet.

Lenke til kommentar
Frankrike brukes mest her i gården for tiden, selv om de nok regnes som et storlag.

Hva er forskjellen mellom å røske ut internettkabelen/avslutte kampen og å spille ferdig kampen som er på 90 minutter? Fatter ikke at folk som blir grust online slår av på det tidspunktet.

Å røske ut kabelen gir deg et tremålstap og en viss prosentandel på DNF (Did Not Finish). Synes man kan ta tapet som en mann og spille kampen ut, men noen blir vel så frustrerte at de ikke vil ha mer med spillet å gjøre på en god stund.

Lenke til kommentar

Fikk 4-0 på statistikken, noe som var rett i forhold til kampen.

Wohoo, Frankrike 2-0 Spania etter 4 minutt på klokka. Da gidder de plutselig ikke mer. :mad:

EDIT: Og så demrer det for meg at han faktisk får lov til å quite før 5 minutt er gått. Faens forbanna, innavlede idioter.

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...