Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Lasta ned patchen tidligere idag, men likevel er det problemer, 3. gangen jeg har opplevd at spillere bare fryser (1 spiller av gangen), men denne gangen har spillern fryst totalt, får ikke byttet spiller heller. Var i forsvar, og han har ballen et par meter foran seg, står en motstander RETT foran ballen men ingen prøver seg på ballen.

Nå er det snart pause i kampen, får se hva som skjer

Edit: blir jo ikke blåst av heller...

Edit: der fikkn kommet seg igjen ja, innholdsrik omgang, ball posession på 90%

Endret av Claaaes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor er det slik at når jeg inviterer en venn, så havner jeg med noen andre random personer?

Tror det er en bug som skjer når du inviterer en venn til ranked. Prøv unranked. Eventuelt tror jeg det skal fungere hvis du blar bort fra ranked og tilbake igjen når du skal invitere.

Lenke til kommentar

Fant en bug i manager mode etter den nyeste updaten. Fikk sparken i Valencia etter 1. sesong, så fikk jeg jobb i Grimsby Town F.C. Da fikk jeg litt sjokk når jeg så at klubbudsjettet var på -2 147 483 646 £. :hmm: Er jo umulig å gå i pluss i budsjettet, selv for Grimsby er dette umulig.

post-201581-1256324583_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Tror dere som skyter stolpe gang på gang snart må lære dere å avslutte for det er ikke en bug.

Kan umulig være tilfeldig at man treffer stolpen så jævla mange ganger. Spilte med en kompis i går og over 3-4 matcher hadde vi til sammen rundt 15 skudd i stolpene.

Skal øve litt mer nå, hadde en periode der jeg spilte mye og da ble det færre stolpetreff, så kanskje det er noe i det. :)

Lenke til kommentar

Jeg treffer ikke stolpen unormalt mye. Men jeg har ikke problemer med keeperutrusningen heller da. :p Synes hvertfall ikke det er noe problem.

Synes fortsatt det er latterlig at de ikke klarer å fikse at det faktisk vises feil stats i team management under kamp i MM. de har hvertfall fiksa jojoformen da.

Lenke til kommentar

Fant ut en syk enkel måte å score på frispark med. Viktig at du har frisparket i rundt 20-30 meter. Det du gjør er og holde inne knappen som gjør at en annen spiller også står i frisparkposisjon. Så trykker du enkelt på X mot en av spillerne rett ved, og legger ballen til rette for han, trykker R1 og O og BANG! Mål!

Nå kan dere le av min dårlige forklaring. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...