Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Xbox 360

Feedback: Occasionally, no users could be found during a Pro Ranked match search, while there were users available to play.

Update: Pro Ranked match search will always be successful when there are users available to play.

Endelig!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Xbox 360

Feedback: Occasionally, no users could be found during a Pro Ranked match search, while there were users available to play.

Update: Pro Ranked match search will always be successful when there are users available to play.

Eneste problemet jeg har med fifa.

Endret av Assassina
Lenke til kommentar

hahaha ny bug, hvertfall ny for meg. Spilte mot Real Madrid i gruppespillet i CL, jeg leder 1-0 på hjemmaben i det klokka vipper 75, kan jo tenke dere hva som går gjennom hodet på den norske 19åringen "Daniel Faldmo" som er innvestor (stadion heter tross alt "Faldmo Arena"),spiller,kaptein,trener..akkurat som marting andresen var før.

Real Madrid gjør 3 bytter...og til min og sansynligvis resten av stadion sin store beundring så er alle disse 3 spillerene usynlige! Jada Real Madrid tyr til ekstreme midler for å slå lille Wycombe fra england, gikk jo strake veien til helvete det når jeg plutselig mistet ballen hele tiden :p

dritt!

Lenke til kommentar

Sikkert et veldig døvt spørsmål å fyre inn her,siden jeg antar samtlige her er drevne og vel så det i Fifa.

Sist jeg kjøpte Fifa-spill var i 2000 (når Sol Campbell var på coveret) så ha meg unnskyldt.

Jeg har startet en sesong,og jeg begynner bli ganske irritert over at "moralen" synker på samtlige spillere,selv om jeg vinner ganske mange kamper.En kompis av meg foreslo å slå på assisterende manager,noe som funka til en hvis grad (fikk blant annet en stjerne tilbake),men den kødden skrur seg av og på omtrent etter eger behov.Blant annet sist kamp jeg spilte var laget mitt et helt annet enn det jeg hadde linet-opp(regner jo seff med at dette er direkte pga AM).

Må jeg eventuelt starte hele sesongen på ny for at dette skal fikses,eller er det sånn det skal være? :innocent:

Lenke til kommentar
Real Madrid gjør 3 bytter...og til min og sansynligvis resten av stadion sin store beundring så er alle disse 3 spillerene usynlige! Jada Real Madrid tyr til ekstreme midler for å slå lille Wycombe fra england, gikk jo strake veien til helvete det når jeg plutselig mistet ballen hele tiden :p

Var dette langt fram i tid eller? Mulig det har blitt funnet opp noe usynlighetsdop som FIFA har godkjent. Dette er en bug jeg ikke har hørt om i årets spill. Husker noe lignende skjedde hos meg i 08. Mistenker årsaken var at spillet rett og slett ikke loadet spillerne på banen. 08-cd'n min var ganske ødelagt. Etter jeg har installert Fifa-spillene på HD har det ikke skjedd.

Må jeg eventuelt starte hele sesongen på ny for at dette skal fikses,eller er det sånn det skal være? :innocent:

Assistent-treneren i Fifa10 er enten full eller litt tilbakestående. Mitt tips er å slå av treneren og endre på laget før start på egen hånd. Og regner med det er formen til spillerne du sliter med. (Pilene som går opp og ned.) Den eneste måten å få spillerne i bedre form er å la dem få spilletid. Men nå kommer det en patch snart som gjør formen til en mindre påvirkende faktor.

Lenke til kommentar

Muligens dumt spørsmål, men kjører bare på. Hvordan installerer jeg spill fra CD til HDD på Xboxen? Hvor går jeg i menyene for å gjøre det liksom. Det vil ikke bli noe problemer med noe om jeg gjør det, og vil vel heller ha en positiv innvirkning? At spillet flyter enda bedre osv.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en ting.Jeg har en managerkarriere gående med semipro som nivå.Noen ganger når jeg lagrer spillet og så loader det inn igjen så har innstillingen forandret seg til amateur.Og noen ganger er også mine kamerainnstillinger forandret.Er det flere som har opplevd dette og er det en bug?

Lenke til kommentar
Mange prosent progress har folk her på sin virtual pro? Jeg har ikke spilt noe særlig med min og er på 25%, men det er et par av de "oppdragene" som irriterer meg litt.

Me too, var et hvor vi skulle vinne med 5 mål. Spilte da på det norske landslaget i en kamp mot Brasil, overraskende lett kamp som vi vant 3 - 0.

Lenke til kommentar

Inter, de er relativt like Manu, de er raske, gode teknisk, gode skyttere etc etc. Jack of all trades, master of none på en måte.

Bor i kollektiv med en del andre og 3 av oss spiller ganske mye fifa, og han ene er manu hele tiden så da måtte jeg velge et annet lag og da falt det på Inter.

Har spilt en del barca også men jeg føler at bare dribling of finesser ikke får meg noen vei i fifa10, hvertfall ikke når jeg spiller mot lag med gode forsvarere, da funker det bedre med raskt passningsspill og litt sterkere spillere, derav Inter

Lenke til kommentar

Dette er kanskje et verdiløst bidrag til denne tråden, men jeg fullførte nylig en hel sesong på Managermode uten å simme en eneste kamp med et ikke navngitt norsk lag, men fikk alikevel ikke noe trophy. Noen andre som har opplevd dette? Kan det ha noe med at jeg spilte med et norskt lag? En venn av meg fikk trohpy når han gjorde det samme med Torino.

Lenke til kommentar
Dette er kanskje et verdiløst bidrag til denne tråden, men jeg fullførte nylig en hel sesong på Managermode uten å simme en eneste kamp med et ikke navngitt norsk lag, men fikk alikevel ikke noe trophy. Noen andre som har opplevd dette? Kan det ha noe med at jeg spilte med et norskt lag? En venn av meg fikk trohpy når han gjorde det samme med Torino.

Fikk nylig trofeet med Brann, så det har ikke noe med at laget er norsk å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...