Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Herregud så latterlig mye det blåses frispark i kampene, det der "strength-systemet" er noe dritt, litt skulderpress blir til frispark osv. jævla mye unødvendig stopp og drit i spillet

Du må bare lære deg å forsvare, akkurat som i virkeligheten så kan du ikke sprinte inn i noen uten at det ikke blir blåst frispark. Jeg gir sjeldent bort frispark online nå etter at jeg har blitt bedre i forsvar. Det som er spesielt med FIFA 10 er at forsvarspill er en kunst på lik høyde med angrepspill.

Jeg spiller for øvrig i den formasjonen jeg synes fungerer aller best for øyeblikket. En standard 4-2-3-1 der jeg har flyttet HOM og VOM til HV og VV (RW og LW). Alle i forsvar har høy defensivt, stopperne har defensivt i angrep og backene middels i angrep. De defensive midtbanene jobber hardt i forsvar og middels i angrep. Middels - Høy på SA, HV, VV og Høy - Lav på spissen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Santiago Bernabeu er klar ti nedlastning

Tydligvis ikke til PS3 :/

Finner ikke noe på Xbox360 heller. :p

edit: Jo det fant jeg det på Marketplace. Men er bare for goldmedlemmer. :(

Stakkars dere som har 360.. må betale for å spille på nettet :p

Så er nettet litt bedre enn psn da:) synes jeg..

Lenke til kommentar

Ah. Oppdaget en lekker frisparkteknikk. Kravene er bare at frispraket er sånn passe nærme mål. Dess nærmere jo bedre sjangs for mål. Sikt på hjørnet hvor muren er plassert. Hold inn LB og skyt lett til middels hardt. Om muren hopper så går skuddet under muren og keeper rekker ikke å reagere. Har funket ganske bra med RBK og Sapara.

En annen teknikk er å plassere masse spillere inne i boksen å pole ballen inn. Er man heldig får man en defleksjon som keeper ikke får med seg.

Lenke til kommentar
Ah. Oppdaget en lekker frisparkteknikk. Kravene er bare at frispraket er sånn passe nærme mål. Dess nærmere jo bedre sjangs for mål. Sikt på hjørnet hvor muren er plassert. Hold inn LB og skyt lett til middels hardt. Om muren hopper så går skuddet under muren og keeper rekker ikke å reagere. Har funket ganske bra med RBK og Sapara.

En annen teknikk er å plassere masse spillere inne i boksen å pole ballen inn. Er man heldig får man en defleksjon som keeper ikke får med seg.

Er også lett å sku ballen på utsiden av muren og inn i mål, altså skru den på motsatt sida av muren i forhold til keeperen, da scorer jeg garantert uansett om jeg bare skyter ett veldig svakt skudd, slik jeg scoret mitt først frispark med min virtual pro : D

Lenke til kommentar

Ok, får vel koble opp boxen til nettverket å prøve da :)

Men ser på supportsidene til fifa10, at det skal ha kommet en update den 2.oktober.

Fant ikke noen changelog, men noen som vet om denne tar for seg bugfixes, eller kun oppdaterer spillet mtp overganger osv?

"

The day 1 updates for FIFA 10 have now been released on both PS3 and XBOX 360.

If you are experiencing any issues while trying to play, please make sure you have this update install.

To install your update:

For XBOX 360:

Please quit out of the game to your dashboard and then re-enter FIFA 10. At this point you should asked to download the latest FIFA 10 update. Once this is finished downloading, FIFA will restart and your game will be up to date.

For PS3:

The update request will be automatic. A pop up will appear notifying you of the latest update. Follow the onscreen instructions to begin the download. Once the download is complete, restart FIFA 10 and you will be up to date.

Enjoy the Game!

The Football Live Team "

http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-10...s-released.html

Endret av JoaJoa
Lenke til kommentar

Det er det vel ikke. Jeg har iallefall ikke noe problem med å slå baller med dupp uten sideskru og heller ikke noe problem å slå baller med overskru og sideskru på mål. Frispark i seg selv er lett og 80 % av gangene vil jeg påstå at jeg scorer/treffer stang uten at dette er noe jeg har måttet trene på i treningsmodus.

Lenke til kommentar
Jævla sært at min pro ikke har mer da, når jeg åpenbart har accomplishments nok til å være oppe i 90. Hvilken posisjon spiller du i, og hva slags kroppsbygning har du, det er mulig det kan ha noe å si. Jeg er spiss med liten og lett kropp.

178, 90kg og Gjennomsnittlig

Lenke til kommentar

Har et kjapt spørsmål. Jeg startet en klubb med noen kompiser (Kniksen FK hvis noen vil joine), men jeg spiller naturlig nok ikke hele tiden. Hvis da jeg er borte fra FIFA, kan f.eks. den/de jeg har gjort til med-manager starte en kamp sammen med andre medlemmer? Regner med det, men hadde vært kanon med en bekreftelse. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...