Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo dårligere klubben (spillerne i din posisjon) er, jo mer får du vel spille --> raskere utvikling (?).

 

Når vi er inne på BaP; Jeg spiller defensiv midtbane og målene før hver kamp er å score minst 2 mål, WTF? De kan da for faen ikke forvente at jeg skal score to mål fra den posisjonen? Spilleren er ogsåbare17år, skap litt realisme for helvete.

Jepp, spiller offensiv midtbane for reservelaget til Liverpool og er bare på 70-71 eller noe foreløpig, siden jeg nettopp har starta. Men allikevel får jeg mot Chelsea (som stiller med en meget sterk 11er) at jeg må score 2 mål, vinne matchen med 3 og få en rating på over 8. Morsomt. Tapte forøvrig hele 7-1. :p Da er vi inne på at det er altfor varierende vanskelighetsgrad og hvordan dine medspillere gjør det, for jeg vant nemlig 4-1 mot United to kamper senere, og de vil jeg påstå hadde enda bedre lag enn Chelsea. Synes det er rart. Men samtidig synes jeg BaP er langt mer spillbart enn manager mode da.

Lenke til kommentar

Spilte online med Bayern mot Barca. Han jeg spilte mot virket veldig god, men han fikk ikke satt sjansene. Jeg scorte 3 kjappe mål i andre omgang. Han svarte med å trykke pause og la tiden renne ut. Når han gikk tom for pauser lot han bare kontrolleren ligge. Tenkte jeg skulle spille med så jeg lekte one-touch mellom to spillere sikkert 100 ganger. Til slutt satte jeg det fjerde målet og han disconnected.

 

Alt for mange sånne som spiller online merker jeg.

Lenke til kommentar

Min rating går bare nedover. Jeg ligger under, blir ut kampen, taper. Jeg leder, de disconnecter. Har ikke så mange close kamper, enten vinner jeg eller så taper jeg. Istad leda en 1-0 over meg etter 15-20min, jeg ble igjen, 2-1 til pause (til meg) scorte 3-1 i 56. og vips, disconnect. Blir skikkelig sur av det.

 

Anyways, hva med en liga? Da blir det færre, om noen disconnects, for jeg regner med at folk som joiner ligaen faktisk har LYST til å SPILLE fifa10.

Lenke til kommentar
Min rating går bare nedover. Jeg ligger under, blir ut kampen, taper. Jeg leder, de disconnecter. Har ikke så mange close kamper, enten vinner jeg eller så taper jeg. Istad leda en 1-0 over meg etter 15-20min, jeg ble igjen, 2-1 til pause (til meg) scorte 3-1 i 56. og vips, disconnect. Blir skikkelig sur av det.

 

Anyways, hva med en liga? Da blir det færre, om noen disconnects, for jeg regner med at folk som joiner ligaen faktisk har LYST til å SPILLE fifa10.

 

Hva gjør det om folk quitter? De får automatisk 3 - 0 tap og du får gleden av at de er frustrerte og sure.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg kunnet pille online på en uke, det vil også gå en del tid før jeg kan spille neste gang. Men jeg vet Barca er helt sinnssykt gode. Særlig Zlatan er jo ekstremt imba. Han var umulig å stoppe! Selv dårlige spillere er knall med Barca. Selv har jeg aldri vært dem.

 

PS: På 09 kunne man laste ned taktikker andre har laget. Går dette på Fifa 10? Jeg ser man selv kan laste opp en taktikk, men finner overhode ikke hvor jeg kan laste ned andre sine.

Lenke til kommentar

Zlatan er så god at det er syk, spilte El Classico mot en kar nå og målet jeg scorte med Zlatan var fenomenalt. Spilte ballen fra Xavi til Zlatan som skjermet ballen med to spillere i rygg før han vendte bort de to + de andre tro som kom fra siden (ved rundt 20 meter og klinket ballen opp i krysset)

Lenke til kommentar
PS: På 09 kunne man laste ned taktikker andre har laget. Går dette på Fifa 10? Jeg ser man selv kan laste opp en taktikk, men finner overhode ikke hvor jeg kan laste ned andre sine.

 

Jeg tror at det går, men det er vanskelig å finne synes jeg. Du må finne en spiller, så trykke på han/hun og velge "Shared tactics". Prøv å gå til online lobbies, på hvem som helst, trykk A/X, og der kan du velge forskjellige ting, gå på shared tactics, og om de har noen, så tenker jeg at du kan laste de ned eller noe? Ellers vet jeg ikke hvordan du kan laste ned. :/

 

 

edit: Jeg spilte aldri FIFA09 online, så jeg vet ikke hva du mener ellers :)

Endret av bigbadVuk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...