Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterende å spille kamper i sollys online. Helt mørkt i skyggene!

Tror det er tv'n din som er loka isåfall, for det er en tingene som ikke er noe problem hos meg iaf

Den er absolutt ikke helt "loka", hva nå enn det skal bety. HD-TV med HDMI-kabel. Mulig sortnivået ikke er det beste, men at det var mørkt i skyggene, det var det.

Lenke til kommentar
Der eg er er vi noen ganger bare tre stk, hvor han ene velger ANY, dvs at han styrer alle spillerne bortsett fra de to eg og tredjemann velger. Å ha en ANY er ett must egentlig, for viss dere lar CPU'en være de resterende spillerne så kommer det til å gå galt mye av tiden ;) .

Takker for det! da kommer neste spørsmål: Hvor starter jeg en match med det laget jeg har laget?

Da går dere på "min klubb" og "spill en kamp" eller hva det står, da er dere i garderoben, så går dere inn i kamprom 1, 2 eller 3, den som går først inn det kamprommet dere skal samles i blir kaptein i den respektive kampen

Lenke til kommentar

Startet ny Manager Mode med RBK. Har spilt en halv sesong. Bugs opplevd hittil, rangert fra mest til minst irriterende:

- Regnværskamper er alt for vanlig. Tror 95% av kampene jeg har spilt har vært i regnvær.

- Cupkamper er lagt til lørdag, mens tippeliga er lagt til søndag, dagen etterpå. Spillerne bruker flere uker på å komme seg etter to kampdager etterhverandre.

- Formen til spillerne er ren lotto. Per nå har jeg ingen spillere med noen formøkning til tross for at jeg dominerer ligaen. Tvert om så har jeg flere spillere som sliter med formen, til tross for at de spiller ganske bra. Om en spiller benkes et par kamper går formen rett ned.

- Styret har tålmodigheten til en 10-åring. Tror jeg var et tap unna å få sparken, etter å ha pådratt meg et par stygge tap. Men jeg lå på 3. plass i ligaen, uten at det hjalp noe særlig. Heldigvis vant jeg kamper etter det sånn at de ble fornøyd.

- Spillerkjøp som andre klubber foretar har en tendens til å gjenta seg. Barca har kjøpt den samme spilleren 5 ganger nå tror jeg.

- Skade på spillere har vært ikke-eksisterende. Mulig de blir skadet i en kamp men de kommer seg hele tiden. Gjør lagoppstillingen til en veldig liten utfordring.

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar
Startet ny Manager Mode med RBK. Har spilt en halv sesong. Bugs opplevd hittil, rangert fra mest til minst irriterende:

- Regnværskamper er alt for vanlig. Tror 95% av kampene jeg har spilt har vært i regnvær.

- Cupkamper er lagt til lørdag, mens tippeliga er lagt til søndag, dagen etterpå. Spillerne bruker flere uker på å komme seg etter to kampdager etterhverandre.

- Formen til spillerne er ren lotto. Per nå har jeg ingen spillere med noen formøkning til tross for at jeg dominerer ligaen. Tvert om så har jeg flere spillere som sliter med formen, til tross for at de spiller ganske bra. Om en spiller benkes et par kamper går formen rett ned.

- Styret har tålmodigheten til en 10-åring. Tror jeg var et tap unna å få sparken, etter å ha pådratt meg et par stygge tap. Men jeg lå på 3. plass i ligaen, uten at det hjalp noe særlig. Heldigvis vant jeg kamper etter det sånn at de ble fornøyd.

- Spillerkjøp som andre klubber foretar har en tendens til å gjenta seg. Barca har kjøpt den samme spilleren 5 ganger nå tror jeg.

- Skade på spillere har vært ikke-eksisterende. Mulig de blir skadet i en kamp men de kommer seg hele tiden. Gjør lagoppstillingen til en veldig liten utfordring.

Spiller med Man utd, men skader skjer nå og da. Som oftest 1 ukers skader, men både Nani og Anderson fikk 4 mnders skade i min 2. sesong.

Men som du har listet opp her, manager delen er full av bugs og til tider ikke spillbar.

Lenke til kommentar

Startet en karriere med RBK selv, med krav om Cup-og seriegull.

Med to kamper igjen lå jeg 6 poeng bak Molde, den nest siste kampen var mot Molde. Den vant jeg, men mistet jobben etter den kampen uansett. :s

Lenke til kommentar

Jo dårligere klubben (spillerne i din posisjon) er, jo mer får du vel spille --> raskere utvikling (?).

Når vi er inne på BaP; Jeg spiller defensiv midtbane og målene før hver kamp er å score minst 2 mål, WTF? De kan da for faen ikke forvente at jeg skal score to mål fra den posisjonen? Spilleren er ogsåbare17år, skap litt realisme for helvete.

Lenke til kommentar
Når vi er inne på BaP; Jeg spiller defensiv midtbane og målene før hver kamp er å score minst 2 mål, WTF? De kan da for faen ikke forvente at jeg skal score to mål fra den posisjonen? Spilleren er også bare 17 år, skap litt realisme for helvete.

Helt enig med deg der! Det er tåpelig at man skal score mål som defensiv midtbanespiller, når hovedfokuset er det defensive. Jeg spiller høyre offensiv midtbane, det er ikke det helt samme, men synes det er tåpelig at jeg får oppgavene som spissene skal ta seg av - å score mål! Hvis jeg er heldig så scorer jeg noen mål gjennom karrieren, men jeg er mer opptatt av å legge fine innlegg og spille fri spissene. EA må skjerpe seg på den siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...