Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor lang tid tar det fra jeg laster opp en video under kamp til den er i finne blant mine videoer på eafootballworld.com?

 

Så og si med en gang. I det meldingen sier at videoen ble lastet opp uten problemer, skal du kunne finne den blant dine videoer. Det er iallefall slik her hos meg. :)

Lenke til kommentar

Var Brazil nå. Stod 3-3 mot England. 2. ekstraomgang. England scorer til 3-4 pga kastet mitt fra keeper treffer en forsvarer som er presset.

 

FYFAEN SÅ KJIPT OG IRRITERENDE

 

edit: Typisk med alle slike resultatere, også gidder ikke motstanderen å ta rematch. Feige fitte

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Om du laster ned gameface til Pro'en din, kan du fjerne det etterpå viss du ikke er fornøyd?

Jeg lastet ned mitt ansikt, og det så helt forferdelig ut. Hvis du har lyst å laste det ned for å se hvordan det blir, kan du slette det - noe jeg ikke trodde gikk, men heldigvis.

 

Gå inn på Mitt FIFA 10 > FIFA 10-Profil > Lagre/Laste/Slette > Slett, og fjern filen som heter "Game Face 1". Deretter avslutter du FIFA 10 for så å starte det igjen. Nå skal ansiktet ditt være fjernet, og proffen din skal være slik han var før du lastet ned ansiktet. :)

 

EDIT: Prøvde det igjen nå bare for å være 100% sikker. Det fungerte fint, bare at man har det samme håret som bildet hadde. Dette er bare å redigere uansett. :D

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...