Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen svare meg på hvorfor keeperne plutselig oppfører seg helt annerledes når det er Zlatan eller Ronaldo som kommer mot dem?

 

Er jo null stress å score med de alene med keeper online, for keeperne lar jo store rom være åpne, men så fort man kommer med noen andre så er det plutselig mye værre. Synes spillerne er forholdsvis riktig når det gjelder styrkeforhold, men at Zlatan og Ronaldo er sååå mye bedre enn alle andre i verden er jeg ikke enig i.

Lenke til kommentar
Kan noen svare meg på hvorfor keeperne plutselig oppfører seg helt annerledes når det er Zlatan eller Ronaldo som kommer mot dem?

 

Er jo null stress å score med de alene med keeper online, for keeperne lar jo store rom være åpne, men så fort man kommer med noen andre så er det plutselig mye værre. Synes spillerne er forholdsvis riktig når det gjelder styrkeforhold, men at Zlatan og Ronaldo er sååå mye bedre enn alle andre i verden er jeg ikke enig i.

Zlatan er jo helt enormt god på fifa, han vender jo bort spillerne mine drit lett. Ronaldo har jeg ikke prøvd å spillt mot enda, men Drogba er også ganske god når det gjelder dette.

Lenke til kommentar

Noen som vet hva denne FIFAonline DRITEN er?

Når jeg skal spille mot en kompis, så står det bare "venter på motstander" når jeg hoster, mens når jeg blir invita og er inne på lagvalg, står det "venter på motstander" hos han som hoster. Er sånn mot minst to av kompisene mine, men mot han ene funker det fint. Begynner å bli FORBANNA. Noen som vet hva som er feil!?

 

PS3 forøvrig

Endret av FernandoTorres
Lenke til kommentar
Noen som vet hva denne FIFAonline DRITEN er?

Når jeg skal spille mot en kompis, så står det bare "venter på motstander" når jeg hoster, mens når jeg blir invita og er inne på lagvalg, står det "venter på motstander" hos han som hoster. Er sånn mot minst to av kompisene mine, men mot han ene funker det fint. Begynner å bli FORBANNA. Noen som vet hva som er feil!?

 

PS3 forøvrig

 

Du må åpne porter i ruteren din. Evt setter du PS3 i DMZ i ruteren, noe som er å anbefale.

Endret av haddis
Lenke til kommentar
Noen som vet hva denne FIFAonline DRITEN er?

Når jeg skal spille mot en kompis, så står det bare "venter på motstander" når jeg hoster, mens når jeg blir invita og er inne på lagvalg, står det "venter på motstander" hos han som hoster. Er sånn mot minst to av kompisene mine, men mot han ene funker det fint. Begynner å bli FORBANNA. Noen som vet hva som er feil!?

 

PS3 forøvrig

 

Du må åpne porter i ruteren din. Evt setter du PS3 i DMZ i ruteren, noe som er å anbefale.

 

Skal visst være en kjent feil som EA prøver å fikse. Skal ikke være noe med routeren. Funker jo fint mot han ene kompisen min.

Lenke til kommentar
Om du laster ned gameface til Pro'en din, kan du fjerne det etterpå viss du ikke er fornøyd?

Det regner jeg da med :p

Nei, du kan faktisk ikke det! Det vil si at du kan opplaste et nytt bilde om du ønsker. Det er null problem. Men jeg tror ikke du kan gå tilbake til en custom laget figur igjen. Hud, øyebryn...hake blir låst på rediger menyen din. Men øyefarge og hårsveis/farge kan du redigere på spillet.

 

Redigert: Joda, du kan gå tilbake til custom ansikt gjennom gameface på easports sine sider. Så man kan fjerne gamefacen altså.

 

Hos meg har jeg problemer med bilde. Ansiktet mitt blir hvitt/off-white fra haka og til og med over øye-brynene. Prøvd flere bilder. Med og uten "side-view". Det ser fint ut på nettet, men når jeg laster det opp på spillet, så ser det ut som jeg er pudret i ansiktet. Ikke panna altså. Selv har jeg den lyseste hudfargen man kan velge, det stemmer. Men gameface sliter altså med ansiktsfargen min. Jeg har forsøkt bilder tatt i ulike lys. Er noe dritt det der.

Endret av Lansky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...