hitokiri Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 En blogg har tatt en grundigere titt på den etterlengtede mobilen. Les mer Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er vanskelig å bli hypet over denne telefonen av ein eller annan merkelig grunn, men så har eg aldri brukt palm produkt noke særlig før og har intet forhold til dei. Ellers ser den berre kjedelig og liten ut, men så favoriserer eg stor skjerm. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Skjermen beskrives som nesten like god som den du finner på Iphone. Dette sier litt om hvor proff testeren er. Stoler ikke på denne testen for fem øre etter å ha lest dette. Lav vekt er bare pluss, jeg vil ikke bli tynget ned av jakka eller buksa. Endret 3. juni 2009 av PowerTorsk Lenke til kommentar
Newton Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 @torsken: Nei, du vet sikkert best, du som neppe har brukt iPhone (som faktisk har en svært god skjerm) og garantert ikke har sett en Palm Pre på nært hold... Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 etter å bla hatt nokia arte på 150 g så er jeg enig at at tyngde til visse tider utøver kvalitet..... Det å holde i en telefon som veier null og niks er mega nedtur Lenke til kommentar
kristoly Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det Torsken henviser til er oppløsningen på iPhone, som er 320x480, noe som er litt i underkant av hva en telefon i den skjermstørrelse burde ha. 5800, som har en mindre skjerm, har til sammenligning 360x640. Så der har du nok ikke noe å syte på Newton Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Greit nok at iPhone har noe lav oppløsning, men nei, det var ikke det Torsken sa noe om. Han skrev at en anmelder er uproff om man sammenligner en skjerm i Pre med en skjerm i iPhone. Uansett, her er en veldig gjennomført omtale av Pre, med video, bilder og masse masse tekst. http://www.engadget.com/2009/06/03/palm-pre-review/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg