WheelMan Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Obsidian Series 800D i stål og kraftige linjer. Les mer Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Pent design på det, men litt stiv pris på det. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Jeg synes godt at vinduet kunne vært valgfritt, men ellers så kaibnettet veldig bra ut! Jeg er spent på kjøle løsningen og hvor effektivt denne er. Lurer også på hvor godt kabinettet holder på støy.. Samt løsningen på det meste. EDIT: jeg må si at ser veldig bra ut! Endret 3. juni 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja, mye bra til kabelrydding. Likte også hotswap-plasseringen av harddiskene. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 det kabinettet så bra ut! og at corsair har lakkert det innvendig er jo veldig greit, spesiellt med vindu i kassa da det kan se utyddig og rart ut med ulakkert aluminium innvendig Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Corsair lanserte også vannkjøling i dag i samarbeid med Asetek: Link Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ser fett ut. "Removable CPU backplate panel for easy heatsink installation." Genialt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Så da veldig Lian-Li'ish ut... "Removable CPU backplate panel for easy heatsink installation." Genialt! Det har da alle kabinettene jeg har... skjønte ikke derfor helt hva som var så "genialt" Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) "Removable CPU backplate panel for easy heatsink installation." Genialt! Det har da alle kabinettene jeg har... skjønte ikke derfor helt hva som var så "genialt" Det er snakk om denne løsningen: Selv om jeg synes luka kanskje var litt liten, så likte jeg veldig godt tanken! EDIT: Bildet ble litt stort. EDIT2: Treigt nett. Endret 3. juni 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Så da veldig Lian-Li'ish ut... "Removable CPU backplate panel for easy heatsink installation." Genialt! Det har da alle kabinettene jeg har... skjønte ikke derfor helt hva som var så "genialt" Hmm. Jeg har ikke sett det før:) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Mulig at han tenker på hele bakplata til kabinettet.. Det har jo faktisk alle Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kabinettet så rett og slett professjonelt ut. Kunne saktens tenke meg ett. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg synes godt at vinduet kunne vært valgfritt, men ellers så kaibnettet veldig bra ut! Jeg er spent på kjøle løsningen og hvor effektivt denne er. Lurer også på hvor godt kabinettet holder på støy.. Samt løsningen på det meste. EDIT: jeg må si at ser veldig bra ut! Man vil ha valget mellom å ha vindu eller ikke, iflg. Corsair-representant som poster rundt på nettet. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Får bare ikke håpe at den versjonen ikke er dyrere/vanskeligere å få tak i da! Jeg hadde egentlig planlagt rack på min neste maskin, men begynner å tvile på den planen nå :| Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hm. Dette såg slett ikkje så dumt ut! Saktens noko å vurdere til neste gong ein skal byggje PC... Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 jeg må si at ser veldig bra ut! I just came in my pants Det kabinettet der havnet rett på topp 3 lista mi hvertfall ! Lurer jeg litt på om jeg skal droppe lian-li eller antec kjøpet jeg hadde planer om å kjøpe etterhvert Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Dette kabinettet er helt fantastisk, de har lagt så mange flotte løsninger i det. Enkel montering av trippel radd i topp for eksempel, awesome! Dette skal kjøpes når det kommer ut. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nydelig kabinett! Noe jeg kunne tenkt meg selv. Men så var det prisen da... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Likte forsåvidt Kabinettet, men alle de Jallete Gummi-greiene blir rett og slett stygt, mener jeg. Dessuten liker jeg å ha HD'ene mine nederste brønnen og ikke i midten som Corsair har (Vet ikke om det er HD-rack Nederst - Correct Me If Mm Wrong), fordi de blir mer hørbare (Da jeg har Kabinettet nederst - Lengst bort fra meg ). Dessuten, den viften imellom Hovedkortet og PSU'n, og Viten mot HD-racket, føler jeg gir dårlig Airflow. Det er svært få grader som skiller Kjøling ra Kabinett til Kabinett bare man rydder skikkelig. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Me like, me like very much!!! Genialt med luken for prosessor kjøler, og veldig lekkert med kabelgjennomføringshullene. Utrolig bra med hot-swap muligheten også!!! Trodde jeg var fornøyd med mitt Antec P180 jeg, men ble plutselig VELDIG interressert i dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå