Noble Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Savner godt gammelt QWERTY som jeg hadde på min trofaste SE M600i. UIQ var et fantastisk operativsystem, men jeg finner ingen telefoner som har det lengre. Kjøpte en HTC Diamond siden den skulle være en fantastisk smarttelefon, men det er så aldeles treig å arbeide med. Sitter nå på min gode gamle Motorola V3i og trenger QWERTY. Har funnet ut at Nokia E71 og E75 har fått mye skryt, hvilken og hvorfor bør jeg velge? Lenke til kommentar
olona Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har nettopp fått meg E75 og kan ikke akkurat skryte av denne ... E75 er treg. Problemer med å endre innstillinger på internet. Er blitt sagt at dette skalendres i neste oppdatering av software. Men er igrunnen ganske misfornøyd med e75'ern. Likte min E66. Resten av jobbfolka som har E71 skryter fælt av den, som er flatere. Vet ikke om det hjelper noe? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Når du havner ned på 2.4 tommer på skjermen så begynner det å bli for lite E75 har dette mens jeg i farten ikke husker hva E71 har Uansett liker jeg personlig E 71 best av disse 2 Lenke til kommentar
Noble Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Takk for svar! Bestillte E71 igår. Var nede i den lokale moblisjappa å prøvde ut begge. Hadde ikke helt sansen for E75 sitt tastatur, tastene lå for langt fra hverandre. Tastene på E71 var mer behagelig, etter litt tilvenning. Telefonen var også skrudd sammen som en tanks, meget bra! Lenke til kommentar
olona Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tror du gjør lurt i det !! Lykke til. Lenke til kommentar
O_K Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 E71 er en kjempetelefon, jeg tror du blir fornøyd. Det var min første Nokia siden Nokia 6210. Har hatt min nå siden den kom til Norge, har selv hatt både m600 og p990 før, og liker telefoner med fullt tastatur. E71 er lynrask sammenliknet med UIQ, har bedre wlan støtte, og virker utrolig bra. Godt sammenskrudd er den også. For meg er denne telefonen langt bedre på epost og surfing enn hva noen av SE sine telefoner var. Jeg synes det er både + og - ved ladepluggen, og 2.5mm jack. De er små, og sitter bra, men er mye mer utsatt for skader om det kommer litt brekkrefter på pluggene, siden de ikke bare detter av da. Lenke til kommentar
Noble Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Selvsagt kommer den ikke før over helgen :/ Jaja, bare å smøre seg med tålmodighet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå