Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nytt Anlegg i Golf 4

Anbefalte innlegg

Heisann, tenkte kanskje jeg kunne lage en liten post hvor jeg hjelper dem som ikke helt vet hva de skal kjøpe av subwoofers/forsterkere osv.

Jeg har en helt vanlig Golf 4 1999 mod. Ikke noe ekstra batterier, så dette går på alle biler.

Alle tingene jeg kjøpte ble kjøpt på Torshov Bilrekvisita og gir utrolig krafig lyd.

Subwoofers:

2 stk 12" Subwoofers (600W maks)

post-124712-1244021651.jpg

Diskanter:

2 stk 6x9" Diskanthøytalere m/kasse. (350W maks) - Kr. 599,-

post-124712-1244021662.jpg

Forsterkere:

1 stk Sub forsterker, p700.1. (2800W maks) - Kr. 1890,-

post-124712-1244021682.jpg

1 stk Diskant forsterker, p2000.2A (2 kanals for begge diskant høytalere) - Kr. 799,-

post-124712-1244021694.jpg

Diverse:

1 stk Subkasse for 12" - Kr. 899,-

1 stk Kabelsett med alt du trenger. Kr. 549,-

post-124712-1244021666.jpg

1 stk Fordelingsboks (Fordeler strøm til forsterkere) - Kr. 119,-

Venstre på bildet

post-124712-1244021698.jpg

Dette er en "kjøpeguide" til dem som er en smule grønne på akkurat dette området. Jeg er ikke noen proff selv, så jeg vet hvor vanskelig dette kan være. Anlegget spiller perfekt og har sjukt trykk. Samlet pris på dette kom på rundt kr. 6100,-.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol, ikke for å være frekk, men det der er anlegg langt ned på kvalitetsnivå, og ikke stort bedre enn det man får kjøpt på biltema, og gir lyd langt under "bra" nivå....

Når det er sagt, så er det jo fint at du er fornøyd, bare ikke sett deg inn i en bil med noe bra, for da får du deg en overraskelse ;)

Lenke til kommentar
Lol, ikke for å være frekk, men det der er anlegg langt ned på kvalitetsnivå, og ikke stort bedre enn det man får kjøpt på biltema, og gir lyd langt under "bra" nivå....

Når det er sagt, så er det jo fint at du er fornøyd, bare ikke sett deg inn i en bil med noe bra, for da får du deg en overraskelse ;)

Hehe, jeg skjønner at det er ikke allverdens man får for 6.000. Men det finnes mange som faktisk ikke gidder å legge i 15.000 i anlegg. Om du ikke er opptatt av at skiltplata skal falle av bak. så synes jeg dette anlegget er mer enn godt nok. Selvfølgelig har jeg sittet i biler hvor en må holde for ørene, men jeg ser ikke vitsen i det.

Lenke til kommentar
Hehe, jeg skjønner at det er ikke allverdens man får for 6.000. Men det finnes mange som faktisk ikke gidder å legge i 15.000 i anlegg. Om du ikke er opptatt av at skiltplata skal falle av bak. så synes jeg dette anlegget er mer enn godt nok. Selvfølgelig har jeg sittet i biler hvor en må holde for ørene, men jeg ser ikke vitsen i det.

Han snakker nok om lydkvalitet, ikke lydtrykk. Jeg mener dette http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736 er en bedre pakke. Den vil gi et bedre lydbilde og lydkvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...