Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi 100 2.3e avant

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du med tuning mener mer effekt koster det mer enn det smaker for å få såpass mye ekstra at du merker det. Selvsagt kan du bytte til en audi turbomotor, men det koster endel med mindre du skrur selv, itilleg skal det jo helst godkjennes av biltilsynet.

Av styling ville jeg først gått for senking og felger før jeg begynte slenge på masse plastikk.

Hvilken årsmodel har du?

Endret av trra
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Den var veldig fin ja :-) lignet veldig på min også, bare jeg har ikke S4

Ikke ødelegg denne klassikeren, og ihvertfall ikke tull med den perlen av en motor. Nøy deg med 35 mm senking, noen bra felger og la det være der. Savner min som et helvete...

Lenke til kommentar
Jeg har litt lyst og senke den ja, og jeg har lyst og sote den også ... men lurer på pris på det her, men jeg har ikke lyst og gjøre det selv.

Jeg forhørte meg om sot, men hadde sedan, det lå på rundt 7k mener jeg det var. Senkesett av ok kvalitet ligger på 6-8k (ikke justerbart), men hvor dyr montering blir vet jeg ikke. Skal gjøre det samme på min A4 tror jeg, antar at det ihvertfall går med to timer pr. hjul, sikkert mer, så du kan jo legge på det samme i delepris som i arbeid. Billig er det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...