TiNuSsS Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hei Lurer litt på hva jeg kan gjøre med denne bilen, om det er noe tuning, ikke noe mye, men bare litt. Og litt styling hvis det finnes Lenke til kommentar
trra Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Hvis du med tuning mener mer effekt koster det mer enn det smaker for å få såpass mye ekstra at du merker det. Selvsagt kan du bytte til en audi turbomotor, men det koster endel med mindre du skrur selv, itilleg skal det jo helst godkjennes av biltilsynet. Av styling ville jeg først gått for senking og felger før jeg begynte slenge på masse plastikk. Hvilken årsmodel har du? Endret 3. juni 2009 av trra Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Det er en Audi 100 C4 1994 model Senking og soting har jeg tenkt på, den har fine felger alt Går det ann og bruke det her http://www.xtremecar.no/shop/product_info....oducts_id=10123 Endret 3. juni 2009 av TiNuSsS Lenke til kommentar
Krishmann. Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kanskje litt overkill, men senking, sort grill og fine felger er aldri feil Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Den var veldig fin ja :-) lignet veldig på min også, bare jeg har ikke S4 Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Den var veldig fin ja :-) lignet veldig på min også, bare jeg har ikke S4 Ikke ødelegg denne klassikeren, og ihvertfall ikke tull med den perlen av en motor. Nøy deg med 35 mm senking, noen bra felger og la det være der. Savner min som et helvete... Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har litt lyst og senke den ja, og jeg har lyst og sote den også ... men lurer på pris på det her, men jeg har ikke lyst og gjøre det selv. Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg har litt lyst og senke den ja, og jeg har lyst og sote den også ... men lurer på pris på det her, men jeg har ikke lyst og gjøre det selv. Jeg forhørte meg om sot, men hadde sedan, det lå på rundt 7k mener jeg det var. Senkesett av ok kvalitet ligger på 6-8k (ikke justerbart), men hvor dyr montering blir vet jeg ikke. Skal gjøre det samme på min A4 tror jeg, antar at det ihvertfall går med to timer pr. hjul, sikkert mer, så du kan jo legge på det samme i delepris som i arbeid. Billig er det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå