Gå til innhold

Noen innfallsvinkler angående Sony Ericsson P1i?

Anbefalte innlegg

Hei.

Får min SE P1i om en ukes tid og gleder meg som et lite barn. Ja, jeg vet at sikkert mange mener at den er utdatert, men jeg synes den har designet + funksjonaliteten som er tilpasset meg og mitt virke! Derfor valgte jeg å kjøpe den!

Noen som selv har eid eller eier en slik telefon og ønsker å dele noen erfaringer? Hvilke programmer er eks. de første jeg bør/må installere?

Folk som kun har negative ting å si om telefonen, kan ha seg frabedt. Vi vet alle at den er en smule treg, når bilder skal tas!

Endret av tpetrine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som alle proff mobiler så er den tregere enn en standard telefon. Men jeg syntes den var greit rask, tok ok bilder og batteritiden var bra. Hadde telefonen et halvt år og opplevde ingen feil med den. Brukte den mye til musikk og la inn tomtom gps på den. Digga fulltastaturet og at det var touch på den. Eneste minus var at det var litt kronglete å trykke på uten pennen til tider. Ellers en ok telefon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Tøft valg! :thumbup:

jeg har hatt P900, P910 og M600. Den siste er vel omtrent som en P1 uten kamera. Tastaturet er litt spes, men når du først venner deg til det vil du ikke ha noe annet.

Hvor har du fått tak i den, forresten?

Lenke til kommentar
Som alle proff mobiler så er den tregere enn en standard telefon. Men jeg syntes den var greit rask, tok ok bilder og batteritiden var bra. Hadde telefonen et halvt år og opplevde ingen feil med den. Brukte den mye til musikk og la inn tomtom gps på den. Digga fulltastaturet og at det var touch på den. Eneste minus var at det var litt kronglete å trykke på uten pennen til tider. Ellers en ok telefon.

Er Tomtom bedre enn Wayfinder? Kan den evt lastes ned?

Tøft valg! :thumbup:

jeg har hatt P900, P910 og M600. Den siste er vel omtrent som en P1 uten kamera. Tastaturet er litt spes, men når du først venner deg til det vil du ikke ha noe annet.

Hvor har du fått tak i den, forresten?

Takk! Synes telefonen er elegant som bare det!

Telefonen er kjøpt privat, men den er ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...