Gå til innhold

Hvorfor er coca cola mer populær enn Peps i Norge

Anbefalte innlegg

Pepsi Max smaker kunstig, smaker Coca Cola Light og Zero liksom naturlig

Nei, de smaker ikke naturlig, men de smaker bedre. Eller jeg kunne ha sagt at Zero/Light smaker kunstig, mens Max smaker utrolig kunstig.

Ellers kan flertallet drikke akkurat det de vil for min del, det påvirker ikke min smak :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg drikker ikke brus, men da jeg gjorde det unngikk jeg cola for enhver pris. Det lager jo et jævlig ubehalig og ekkelt lag på tennene som bare gnikker og gnukker resten av dagen. Cola er best i andre former (Colagodis osv). pepsi smaker ikke like godt som cola, men lager ikke det jævla laget.

Lenke til kommentar
Syns Pepsi vs. Coca-debatten ofte blir teit, og at folk overdriver forskjellene. Pepsi er helt greit, men selv synes jeg at Coca-Cola er hakket bedre. Pepsi er søtere, Coca-Cola er litt bitrere og bedre balansert. Jeg har imidlertid ingenting imot å drikke Pepsi.

Når det kommer til lettbrus er det en annen sak - jeg misliker virkelig Pepsi Max, mens Coca-Cola Zero og den nye Coca-Cola Light (etter at de gikk bort fra sukralose som søtningsmiddel) er ganske gode. Pepsi Max smaker utrolig kunstig.

Signert! Jeg synes det er helt på trynet når folk sier at Cola smaker himmels mens Pepsi smaker dritt. Smakene ligner såpass at det ikke fungerer å si det slik. Selv foretrekker jeg Cola over Pepsi, men jeg begynner ikke å grine hvis jeg blir servert pepsi fordetom.

I lettbrusenes verden foretrekker jeg Pepsi Max over Cola Light.

Lenke til kommentar
Nei :nei: First Price Cola er like greit å kjøpe vis man har valget mellom det og Pepsi... Smaken på Coca Cola er så uendelig mye bedre! Og Pepsi Max :sick: Det smaker som dassvann!

Mest overrasket over at du har smakt dassvann.

Foretrekker både Pepsi og Pepsi Max før Coca-Cola :)

Lenke til kommentar
coca cola er utrolig populær i norge, og er altid vist orkenlig i butikkene, men kommer man i andre land så er pepsi nr 1. eksempel i portugal, midt-østen, tyrkia, og faktisk nesten hele asia. når jeg ser en coca cola boks/flaske i utlandet så tenker jeg med en gang på nordmenn.

Coca-cola er nr 1 fordi den er best enkelt og greit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...