Lucho Gonzalez Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) coca cola er utrolig populær i norge, og er altid vist orkenlig i butikkene, men kommer man i andre land så er pepsi nr 1. eksempel i portugal, midt-østen, tyrkia, og faktisk nesten hele asia. når jeg ser en coca cola boks/flaske i utlandet så tenker jeg med en gang på nordmenn. Endret 3. juni 2009 av justlikethat4rd Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Coca Cola er nok størst i verden Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Coca cola har nok den største markedsandelen, de bruker også sykt mye penger på markedsføring. Men hvem av de to som er best er nok opp til forbrukeren å si. Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Coca cola har nok den største markedsandelen, de bruker også sykt mye penger på markedsføring. Men hvem av de to som er best er nok opp til forbrukeren å si. ja men man må ikke rekne med alle andre coca cola drikker, som powerade, fanta osv Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Cola er faktisk verdens største merkevare! Så det er nok størst ja Pepsi er nummer 26. EDIT: Pepsi lager ikke bare vanlig pepsi de heller da Endret 3. juni 2009 av -Lasse Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 I omsetning er Pepsi som selskap, større enn Coca Cola. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Peepsi, pepsi poweer.. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hadde vært gøy å sett sikkerheten til oppskriften til begge deler. Ser for meg sånn stor safe som blir sprengt når noen uatoriserte prøver å åpne den XD Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 I omsetning er Pepsi som selskap, større enn Coca Cola. Stemmer. Coca Colas omsetning på 155 milliarder kroner. Pepsi omsetter for 212 milliarder kroner årlig. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Rett meg hvis jeg tar feil nå, men er ikke omsetning bare hvor mye du selger for, altså hvor mye du tjener, ikke hvor mange produkter du selger. Nei jeg skal ikke protestere på det at pepsi omsetter mer en coca cola jeg bare lurer. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Coca Cola er klissete og gjør tennene seige. Smaken er ekkel og generelt hater jeg cola. Pepsi derimot har en fantastisk smak, gjør ikke tennene seige, og er generelt bedre etter min mening M - Out. Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Coca Cola er klissete og gjør tennene seige. Smaken er ekkel og generelt hater jeg cola. Pepsi derimot har en fantastisk smak, gjør ikke tennene seige, og er generelt bedre etter min mening M - Out. Det stemer, og + at man føler liksom at Pepsi er mer sån sommerdrikke Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Coca Cola er klissete og gjør tennene seige. Smaken er ekkel og generelt hater jeg cola. Pepsi derimot har en fantastisk smak, gjør ikke tennene seige, og er generelt bedre etter min mening M - Out. Det stemer, og + at man føler liksom at Pepsi er mer sån sommerdrikke Nei First Price Cola er like greit å kjøpe vis man har valget mellom det og Pepsi... Smaken på Coca Cola er så uendelig mye bedre! Og Pepsi Max Det smaker som dassvann! Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Coca Cola er klissete og gjør tennene seige. Smaken er ekkel og generelt hater jeg cola. Pepsi derimot har en fantastisk smak, gjør ikke tennene seige, og er generelt bedre etter min mening M - Out. Det stemer, og + at man føler liksom at Pepsi er mer sån sommerdrikke Nei First Price Cola er like greit å kjøpe vis man har valget mellom det og Pepsi... Smaken på Coca Cola er så uendelig mye bedre! Og Pepsi Max Det smaker som dassvann! det har faktisk ingen ting med coca cola og gjøre Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Syns Pepsi vs. Coca-debatten ofte blir teit, og at folk overdriver forskjellene. Pepsi er helt greit, men selv synes jeg at Coca-Cola er hakket bedre. Pepsi er søtere, Coca-Cola er litt bitrere og bedre balansert. Jeg har imidlertid ingenting imot å drikke Pepsi. Når det kommer til lettbrus er det en annen sak - jeg misliker virkelig Pepsi Max, mens Coca-Cola Zero og den nye Coca-Cola Light (etter at de gikk bort fra sukralose som søtningsmiddel) er ganske gode. Pepsi Max smaker utrolig kunstig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Rett meg hvis jeg tar feil nå, men er ikke omsetning bare hvor mye du selger for, altså hvor mye du tjener, ikke hvor mange produkter du selger. Nei jeg skal ikke protestere på det at pepsi omsetter mer en coca cola jeg bare lurer. Rart at dere ikke har lært det her ennå. Omsetning=Hvor mye du har solgt i kroner og ører Overskudd= Hvor mye sitter du igjen med etter alle utgiftene dine. Så ett selskap kan selge utrolig mye varer men allikevel sitte igjen med tap. Så for de fleste selskaper som utelukkende ikke bare tenker på å selge mest mulig, er den viktigste faktoren overskudd. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Rett meg hvis jeg tar feil nå, men er ikke omsetning bare hvor mye du selger for, altså hvor mye du tjener, ikke hvor mange produkter du selger. Nei jeg skal ikke protestere på det at pepsi omsetter mer en coca cola jeg bare lurer. Rart at dere ikke har lært det her ennå. Omsetning=Hvor mye du har solgt i kroner og ører Overskudd= Hvor mye sitter du igjen med etter alle utgiftene dine. Så ett selskap kan selge utrolig mye varer men allikevel sitte igjen med tap. Så for de fleste selskaper som utelukkende ikke bare tenker på å selge mest mulig, er den viktigste faktoren overskudd. Joda, vi har lært det, er bare at jeg glemte det når jeg skulle skrive svar Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Syns Pepsi vs. Coca-debatten ofte blir teit, og at folk overdriver forskjellene. Pepsi er helt greit, men selv synes jeg at Coca-Cola er hakket bedre. Pepsi er søtere, Coca-Cola er litt bitrere og bedre balansert. Jeg har imidlertid ingenting imot å drikke Pepsi. Når det kommer til lettbrus er det en annen sak - jeg misliker virkelig Pepsi Max, mens Coca-Cola Zero og den nye Coca-Cola Light (etter at de gikk bort fra sukralose som søtningsmiddel) er ganske gode. Pepsi Max smaker utrolig kunstig. Endret 3. juni 2009 av justlikethat4rd Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Når det kommer til lettbrus er det en annen sak - jeg misliker virkelig Pepsi Max, mens Coca-Cola Zero og den nye Coca-Cola Light (etter at de gikk bort fra sukralose som søtningsmiddel) er ganske gode. Pepsi Max smaker utrolig kunstig. Der er nok jeg og de fleste andre nordmenn mot deg, synes Pepsi Max er den klart beste lettbrusen og den er også klart medt solgt. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Når det kommer til lettbrus er det en annen sak - jeg misliker virkelig Pepsi Max, mens Coca-Cola Zero og den nye Coca-Cola Light (etter at de gikk bort fra sukralose som søtningsmiddel) er ganske gode. Pepsi Max smaker utrolig kunstig. Der er nok jeg og de fleste andre nordmenn mot deg, synes Pepsi Max er den klart beste lettbrusen og den er også klart medt solgt. 1+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå