iMaggi Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Ser ut som konklusjonen her ble at rævhårene mine faktisk har en nyttig funksjon, og skal de klippes bør det gjøres med varsomhet . Jeg som trodde rævhårene bare var et unyttig bevis på at vi er i slekt med apene . Jaja, så feil kan man ta :!: Lenke til kommentar
Gjest Guest_ts_* Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ser ut som konklusjonen her ble at rævhårene mine faktisk har en nyttig funksjon, og skal de klippes bør det gjøres med varsomhet . Jeg som trodde rævhårene bare var et unyttig bevis på at vi er i slekt med apene . Jaja, så feil kan man ta :!: Jeg pleier å stusse det først og fjerne det med epilator etterpå. Bare stussing-ingen vondt, ingen kløe. Epilator-vondt, men ikke kløe. No pain no gain Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Jeg bruker denne for å fjerne hår nedentil. Den funker veldig bra og svir ikke, sånn som hårfjerningskremer gjør på meg. Skal dog ikke forundre meg om man får kreft og masse annen styggdom av denne, for jeg har ikke sett den noen annen plass enn på ebay. Edit: Etter litt mer googling så virker den ikke så farlig alikavel. Recommended by the National Medical Association - Magic, the shaving powder recommended by the National Medical Association as an effective shaving method for the relief of razor bumps in Black men. Endret 10. juni 2009 av tonna Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ser ut som konklusjonen her ble at rævhårene mine faktisk har en nyttig funksjon, og skal de klippes bør det gjøres med varsomhet . Jeg som trodde rævhårene bare var et unyttig bevis på at vi er i slekt med apene . Jaja, så feil kan man ta :!: Rævhår er helt unyttig og plagsomt, vi har reversibel pels; der dyra har lite hår, har vi mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå