Gå til innhold

jeg vil ha en mobil som kan skrive arabisk !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet det ligger veldig mange forskjellig språk til iPhone.

Der kan du laste ned tillegg som gjør at du kan bytte fra engelsk/norsk til tastatur med andre språk. Dette krever litt av deg, men er fult mulig å fikse.

Om du ikke bestiller telefon fra utlandet med arabisk oppsett så tror jeg det blir vanskelig å skaffe telefon med arabisk tastatur/tegn. Det er jo heller ikke noe problem å bestille fra utlandet, med ønsket oppsett, bryte abonnementet og så tegne nytt med telenor eller netcom.

Lenke til kommentar

Det beste er nok å ta en titt på fullskjerm-telefoner slik som CK_ sier.

Der kan man mest sannsynlig bare laste ned en eller annen software/oppdatering for språket du vil ha.

Det blir jo mye vanskeligere å oppdrive en mobil med fysiske taster på arabisk her i Norge, hvis det i hele tatt er mulig. Se på iPhone, Nokia 5800, HTC sine mobiler osv.

Lenke til kommentar

men jeg en venn av meg har en sony ericsonn, tror det er w300 som har arabisk, den e kjøpt i norge. man kan velge om man skal ha hele telefonen på arabisk eller bare tastene/ når man skriver meldig eks

men jeg en venn av meg har en sony ericsonn, tror det er w300 som har arabisk, den e kjøpt i norge. man kan velge om man skal ha hele telefonen på arabisk eller bare tastene/ når man skriver meldig eks
Lenke til kommentar

iPhone med iPhone OS versjon 3.0 kommer med full arabisk språkstøtte. Lansering om en ukes tid sannsynligvis.

http://www.saudimac.com/2009/03/18/arabic-...-on-the-iphone/

I vanlig Apple-stil er iPhone flerspråklig, slik at det er svært enkelt å veksle mellom forskjellige språkoppsett og tastaturoppsett (tastaturspråk kan velges uavhengig av språkoppsettet for hele telefonen). Telefoner med skjermbasert tastatur er genialt for de som bruker mer enn ett språk.

http://picasaweb.google.com/khalid.sudairy/IPhone30Arabic

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...