DjFresh Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Hei! Jeg hadde det ønske og komme opp i ALT utenom norsk, men ønsker er til for å ikke bli oppfyllt. Jeg er drittsur akkuratt nå, men en 6'er skal jeg ha uansett! Så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med temaet "Valg og Verdier" Obligatoriske emner: Drama Nyrealismen Valgfrie Emner: (Individ velger 1 emne, par velger 2 emner) Samtidslitteratur saklitteratur skjønnlitteratur kortfilmer noveller essay artikkel Jeg tenkte jeg skulle ta to tekster fra norsk pensumet som dekker de obligatoriske emnene, men vet ikke helt hvordan jeg skal framføre de eller "lese mellom linjene" slik at jeg finner den VIRKELIGE meningen med teksten.. Jeg sliter litt med norsken, så det hadde vert SUPERT om noen hadde hjelpt meg med dette! Takk på forhånd! Endret 3. juni 2009 av DjFresh Lenke til kommentar
DjFresh Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Hadde vert veldig fint om folk kunne svart så fort som mulig, fordi jeg har tross alt bare 48 timer.. Og jeg sliter virkelig Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Da sliter du, for dette burde være enkelt etter tre år med norsk. Lenke til kommentar
DjFresh Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 3 år med norsk, jaja.. Men også 3 år med ein inkompetent lærer Derfor jeg spørr om noen av dere kunne være så snill å gi meg noen tips om hvordan jeg kan sette det opp og hva jeg kan ta for meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå