kilogram Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Opera vil i dag slippe den første betaversjonen av Opera 10. Les mer Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) PGA dette jeg elsker Opera! Masse flotte nye nyvinninger! Men kommer nok til å slå av den bildekomprimeringen. Liker mine PNG'er jeg :/ Var det noen flere bilder av brukergrensesnittet? Så snasent ut! Endret 3. juni 2009 av LooperNor Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nydelig Har brukt alpha versjonene av Opera 10 en stund og ser ut som det kommer til å bli veldig bra når Opera 10 er helt ferdig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Opera gjør det igjen ^^ Opera Turbo minner meg om Turbo-knappen på de gamle 3-, og 486-ene. Forøvrig er Opera 10b annonsert her no. Endret 3. juni 2009 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Dette skal lastes ned. Har denne versionen støtte for å åpne program gjennom opera? som eks spotify. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er det berre meg, eller takler denne bedre tunge sider? Merker mindre snag i Mouse Gestures, og det er nais! Ellers så er eg overraska over at dei har gjort så lite med Speed Dial. Den sida har så vannvittig potensiale. Tenk å vise RSS feeds og mail der, á la slik som Google Wave ønsker å gje oss! :O Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) You asked for it! Customize your Speed Dial to fit your own needs. Hit the configure button and choose from 4 to 25 favorite Web sites for quick access every time you open a new tab. You can also add a custom background so you feel right at home. HVOR???? Trenger flere favoritt tabs =D Endret 3. juni 2009 av Tanner Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Gmail var jo faktisk mye raskere ! Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 You asked for it! Customize your Speed Dial to fit your own needs. Hit the configure button and choose from 4 to 25 favorite Web sites for quick access every time you open a new tab. You can also add a custom background so you feel right at home. HVOR???? Trenger flere favoritt tabs =D I speed dial, nede til høgre, så står det "Configure Speed Dial", eller noke slikt. Lemp inn noken fleire. Eller enda bedre, "c:\Documents and Settings\ACCOUNT\Application Data\Opera\Opera\speeddial.ini", gå heilt i bunnen, og tilpass dette til skjermen din bedre Sjølv kjører eg 4x6. Herlega Og ja, Gmail var latterlig rask. Vil tru det kan fint måle seg med Chrome der inne ihvertfall. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 You asked for it! Customize your Speed Dial to fit your own needs. Hit the configure button and choose from 4 to 25 favorite Web sites for quick access every time you open a new tab. You can also add a custom background so you feel right at home. HVOR???? Trenger flere favoritt tabs =D I speed dial, nede til høgre, så står det "Configure Speed Dial", eller noke slikt. Lemp inn noken fleire. Eller enda bedre, "c:\Documents and Settings\ACCOUNT\Application Data\Opera\Opera\speeddial.ini", gå heilt i bunnen, og tilpass dette til skjermen din bedre Sjølv kjører eg 4x6. Herlega Og ja, Gmail var latterlig rask. Vil tru det kan fint måle seg med Chrome der inne ihvertfall. Jeg kan umulig ha rett versjon. Finner ikke noe av de nye finessene. Trenger jeg et spesielt operativsystem for å kjøre dette? Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg får "bare" 99/100 på Acid3-testen under Linux (Kubuntu 9.04 "Intrepid"). Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg hadde feil opera. Hadde bare lastet ned opera 9.64. Måtte skifte mirror. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Fikk 100/100 på Acid3 testen. Selv om det ble "less than perfect" og under 30fps. Etter noen få minutter med Opera 10 Beta må jeg si dette ser veldig bra ut. Merker også når jeg skriver at det er lagt til korretkur som standard. Røde streker under det meste jeg skriver, men så er det engelsk versjon også da. Endret 3. juni 2009 av CK_ Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Innebygd stavekontroll og automatisk oppdatering var på tide. Ellers ser det ut som ein god oppdatering, utan å ha testa den enda. Lenke til kommentar
svenni84 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 men mongo at all informasjon som passord, bokmerker etc ikke ble overført til den nye versjonen ved installasjon. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Da bør du begynne å tenke på å synkronisere Opera! Alt jeg hadde blir med når jeg logger inn. Du finner det i File i menyen over Opera. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Endelig. Likte at de hadde spart litt fra Desktop Team-versjonene, slik at det var merkbar forskjell - selv om versjonen jeg kjørte bare var en uke gammel. Håpte at det også ville komme oppdateringer til Mini og Mobile i dag, men det kommer vel snart. Lenke til kommentar
Svish Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Opera Link er digg Så utrolig kjekt å kunne bruke Opera både hjemme og på jobb og på laptopen og ha de samme bokmerkene, notatene, speedialen og hurtigsøkene tilgjengelig. Wand passordene synces riktignok ikke da... det savner jeg litt, men er vel kanskje en grunn til det. Uansett greit å måtte friske opp passordene sine innimellom Lenke til kommentar
SVD Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvorfor er ikke Face gestures nevt da? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Du kan få stavekontroll til norsk (bokmål og nynorsk) også. La nettopp til begge dele utan problem. Berre høgreklikk -> language - Add/Remove Dictionaries... Har testa eit par timer nå, svært fornøgd enn så lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå