Kanylen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Bestilt en feil printer og klarte og bruke den en gang. Prøvde og ta kontakt med nettbutikken så fort som mulig for melde om retur. Fikk aldrig noe bekreftelese på returskjema, men igår fikk en jeg mail der de mente de ikke kunne ta imot varen forde den var åpnet/brukt. Er det noen som vet hvilke rettigheter vi som en bedrift har på slike ting? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Dere har ikke angrerett som privatpersoner har. Endret 7. juni 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Chau Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Visse tilfeller er det mulig å snakke meg selger og får bytte varen (hvis varen er uåpnet). Men her er det snakk om varen er åpnet, brukt så det blir ikke noe refund .. Hvis bedrifter eller Offentlig har kjøpt en vare, og fått - åpnet og prøver å bruke den, men viser seg at varen er defekt innen 7 dager så har de krav på noe som heter DOA (Dead On Arrive) Da gjelder det bytting til nytt produkt og ikke Service/Repasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå