tacomodo Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Sitter i Thailand naa og har fryktelig lyst til aa kjope ny mobil, 3650. Det jeg lurer paa er om det er noen eksperter som kan fortelle meg om hvis jeg kjoper den her, kan jeg noensinne faa Norsk T9 ? Er det noe annet jeg burde vaere obs paa ang. spraak, o.l.? Setter veldig stor pris paa feedback Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Det er vel i såfall bare å få ny software når du kommer hjem? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 okay, jeg tar det som at det ikke burde vaere noe problemer...eller? En ting til - Noen som vet om man kan legge inn bilde av folk og nar personen ringer saa kommer bildet opp? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Det skal være mulig å lege til såkalte calling-images ja... Husker ikke hvordan, men det kan noen andre her på forumet hjelpe deg med Lenke til kommentar
DukeNuke Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hvis du har veldig godt syn klarer du kanskje å se bildene. De er knøttsmå. Uansett, du går inn på Kontakter, velger den personen du vil ligge bilde til, trykker valg, rediger, valg igjen og så legg til miniatyr. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Kan noen fortelle meg hvor gammel denne telefonen er? Er det sannsynlig at en prisredusjon er rundt hjoernet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå