Gå til innhold

Muse, Oslo Spektrum, Søndag 25. Oktober 2009.

Anbefalte innlegg

Da er jeg jævli sur på billettservice. Var klar når de slapp billettene (satt å refresha i 5 min i strekk) og når vi hadde fått gode plasser så blir vi kasta ut når vi betalte og endte opp med noen billetter helt øverst til høyre. Kan ikke billettservice enten legge ut salg av billetter litt mer spredd eller skaffe seg bedre servere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok meg over 2 timer å få tak i billett pga Billettservice sitt elendige system. Fant ut at ståplasser var utsolgt for lengst, så tenkte at ved å kjøpe den dyreste sitteplassen fikk jeg noenlunde greie plasser iallefall. Men neida, selvfølgelig havnet jeg langt opp i et hjørne (felt 214). Andre som har havnet på dårlige plasser?

Lenke til kommentar
Tok meg over 2 timer å få tak i billett pga Billettservice sitt elendige system. Fant ut at ståplasser var utsolgt for lengst, så tenkte at ved å kjøpe den dyreste sitteplassen fikk jeg noenlunde greie plasser iallefall. Men neida, selvfølgelig havnet jeg langt opp i et hjørne (felt 214). Andre som har havnet på dårlige plasser?

Hadde foran på 207, men fikk bak på 211 istedet :mad:

Lenke til kommentar

Det er så typisk! Håper det går an å se noe i det hele tatt så langt oppe.

Lenke til kommentar

Det er så typisk! Håper det går an å se noe i det hele tatt så langt oppe.

Får ta med kikkert :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg var også klar klokka ni, men d tok ca to timer før billettene gikk i boks. Var nesten så jeg ga opp, utrolig irriterende å få feilmelding hele tida.. Ble også plassert på en liten avkrok (203), sånn helt bakerst og langt til venstre. Menmen, er uansett lykkelig for å ha fått billett, virker jo som om det er utsolgt nå. Nå får vi bare håpe at postverket gjør jobben sin, også sees vi på konsert! :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg fant ikke ut om konserten før klokka var over 14 i dag, gikk inn på billettservice og satt der og trykka på nytt og på nytt helt til jeg fikk billetter. Det var fryktelig mange dårlige plasser, til slutt endte jeg opp med felt 116.

Noen som vet hvordan den plasseringen egentlig er? Det er jo forsåvidt nært scena, men heeelt ut på siden.. Ser man noe som helst?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...