Joakim Skurk Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Ifølge myspacen til Muse kommer de til Oslo 25. Oktober, etter ny skive som kommer senere i år, The Resistance. Vi sees! Jeg gleder meg! Edit: Billettene er utsolgt. PS: Dette er ikke en tråd for kjøp/salg! Endret 22. juni 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvilke sanger skal de spille? Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 oOoOoOo! Virker som dei skal ja! (tok ein dobbelsjekk på billetservice.no) Faen ditte skal opplevast! Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvilke sanger skal de spille? Sanger fra det kommende albumet "The Resistance" Vi snakkes der;) Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Hvilke sanger skal de spille? No offence, men hva er det for et spm egentlig? Ikke vært på konsert før? Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg håpet på at de skulle ta med noen fra sine andre album... Men jo, jeg har vært på en del konserter. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Da vet du vel at det er høyst uvanlig å kun spille nye låter. Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg har mest vært på konserter av "gamle" band som spiller sånne best of konserter, eller konserter med band jeg ikke kjenner til, og kan dermed ikke fortelle forskjellen! Men takk, da har jeg lært noe nytt Lenke til kommentar
spelly Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Dette MÅ jeg bare få med meg... Hvor og når starter bilettsalget ? Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Dette MÅ jeg bare få med meg... Hvor og når starter bilettsalget ? 8 juni, billettservice.no Lenke til kommentar
FlowerPower88 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ehm, nå finner jeg ikke lenger konserten på Billettservice sine sider, og så leser jeg et sted at billettene allerede er lagt ut og at noen har fått billett. Hva faen?! Det kan ikke være utsolgt? PANIKK!!! :O Noen som vet noe mer? Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Ehm, nå finner jeg ikke lenger konserten på Billettservice sine sider, og så leser jeg et sted at billettene allerede er lagt ut og at noen har fått billett. Hva faen?! Det kan ikke være utsolgt? PANIKK!!! :O Noen som vet noe mer? De som er medlem på muse.mu har fått kjøpe billetter et par dager før alle oss andre, og tviler på at det er utsolgt Endret 6. juni 2009 av zaqqoZeq Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hører ikke mye på Muse lenger, men skulle gjerne ha vært tilstede på denne konserten pga bra show og nye sanger. Uheldigvis er det avreise til Tyskland med skolen den dagen Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hører ikke mye på Muse lenger, men skulle gjerne ha vært tilstede på denne konserten pga bra show og nye sanger. Uheldigvis er det avreise til Tyskland med skolen den dagen De skal jo til Berlin den 29;) Lenke til kommentar
Luna91 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg kjøpte billetter 4 juni! Har bestilt hotell og sånn å.. yay Lenke til kommentar
tobn Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 fytti denne konserten har jeg lyst til å dra på, men får ingen med :/ Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Skal kjøpe billetter når de legges ut kl. 09.00 i morgen. Ingen fare for at de blir revet bort etter noen få minutter nei? Lenke til kommentar
Luna91 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Skal kjøpe billetter når de legges ut kl. 09.00 i morgen. Ingen fare for at de blir revet bort etter noen få minutter nei? Nei jeg tror ikke det. Jeg var skikkelig paranoid når jeg kjøpte billetter på pre-sale,trodde de skulle bli revet bort! hehe. Så lenge du er klar klokken 9 så skulle det gå fint. Bare huske å ha alt klart slik som kredittkort koden osv. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Skal kjøpe billetter når de legges ut kl. 09.00 i morgen. Ingen fare for at de blir revet bort etter noen få minutter nei? Nei jeg tror ikke det. Jeg var skikkelig paranoid når jeg kjøpte billetter på pre-sale,trodde de skulle bli revet bort! hehe. Så lenge du er klar klokken 9 så skulle det gå fint. Bare huske å ha alt klart slik som kredittkort koden osv. Okei, skal ikke være noe problem. Har tenkt å reservere billettene på billettservice.no og hente dem ut litt senere på dagen om det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå