Gå til innhold

Muse, Oslo Spektrum, Søndag 25. Oktober 2009.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehm, nå finner jeg ikke lenger konserten på Billettservice sine sider, og så leser jeg et sted at billettene allerede er lagt ut og at noen har fått billett. Hva faen?! Det kan ikke være utsolgt? PANIKK!!! :O Noen som vet noe mer?

De som er medlem på muse.mu har fått kjøpe billetter et par dager før alle oss andre, og tviler på at det er utsolgt

Endret av zaqqoZeq
Lenke til kommentar
Skal kjøpe billetter når de legges ut kl. 09.00 i morgen. Ingen fare for at de blir revet bort etter noen få minutter nei?

Nei jeg tror ikke det. Jeg var skikkelig paranoid når jeg kjøpte billetter på pre-sale,trodde de skulle bli revet bort! hehe. Så lenge du er klar klokken 9 så skulle det gå fint. Bare huske å ha alt klart slik som kredittkort koden osv.

Lenke til kommentar
Skal kjøpe billetter når de legges ut kl. 09.00 i morgen. Ingen fare for at de blir revet bort etter noen få minutter nei?

Nei jeg tror ikke det. Jeg var skikkelig paranoid når jeg kjøpte billetter på pre-sale,trodde de skulle bli revet bort! hehe. Så lenge du er klar klokken 9 så skulle det gå fint. Bare huske å ha alt klart slik som kredittkort koden osv.

Okei, skal ikke være noe problem. Har tenkt å reservere billettene på billettservice.no og hente dem ut litt senere på dagen om det går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...