JohndoeMAKT Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg fikk idag en mail fra [email protected] hvor det ble gitt informasjon om at retningslinjene var endret. De nye reglene definerer bedre hva som er lov/ulovlig, og det er bra, men det var ikke det jeg stusset på. Det som var litt merkelig var dette: "Vi har nå oppdatert retningslinjene" "Disse skal leses av alle" Fungerer BBCode i mail da? Ikke hos meg hvertfall. I just wantet you to know. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Fikk også samme mailen...der funka heller ikke BBCode, så jeg tror ikke det funker i mail nei... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Heisann hoppsann. Fant akkurat en tråd som omhandlet dette. Beklager dårlig formatering på mailen Dette tråden finner du her. Det er altså ingen vits å svare mer i denne tråden. Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Bruk den andre tråden - denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg